RSS Feed

Bal mascat – Melissa de la Cruz

Posted on

imagesfaE clar. Îmi place extraordinar de mult seria asta. M-a prins atât de tare încât mă și enervează, și asta pentru că îmi lipsește volumul trei, deși pe al patrulea îl am. Acum le citesc de pe Kindle, pentru că nu le am la mine, dar sunt perfect conștientă că o să trebuiască să mi-l cumpăr și pe acela la un moment dat. Ceea ce mă îngrijorează însă e că am văzut pe Goodreads că seria are 6 volume și încă una sau două nuvele adiacente și mă rog la ceruri să le găsesc pe net, că altfel mor cu zile.

Volumul ăsta mi-a plăcut din aceleași motive ca primul: e foarte, foarte interesantă, palpitantă și te prinde într-un mare fel. Chiar dacă nu se întâmplă mare lucru, întotdeauna ești conștient că este vorba de mai mult decât atât, că există niște dedesubturi de care nu știi încă și care o să schimbe lucrurile. Simți tensiunea de la început și până la sfârșit.

Un alt aspect pe care îl apreciez e cel al misterelor. Sunt foarte multe, îți dai seama de asta și sunt multe semne care aratâ că there are some missing pieces care trebuie descoperite și de care se leagă multe altele. Ceea ce îmi place e modul în care sunt dezvăluite: încet, la timpul lor, fără să le vânture în fața cititorului. Aflii o chestie, dar știi că nu ai aflat de fapt totul, așa că apare din nou tensiunea aia de care tot vorbeam.

Ce nu îmi place… hmm…. Să vedem…. Ca să fiu cârcotașă, ar trebui probabil să menționez relațiile amoroase previzibile, dar, ca să fiu sinceră, îmi place atât de mult cartea că nu mă deranjează.

Aș mai încerca să scriu câte ceva, dar trebui să mă apuc de următorul volum. Trebuie!!!

6 responses »

  1. Sincer, mie nu mi-a plăcut chiar aşa mult această serie. Am citit serii cu vampiri mult mai bune. Dar recenzia ta este foarte frumosă!

    Răspunde
    • Recomandă-mi și mie, te rog, astfel de serii. Sunt chiar curioasă

      Răspunde
      • Vampirii din Morganville, spre exemplu, mi s-a părut mult mai ok. Sau Pe jumătate moartă, sau chiar Jurnalele vampirilor. Acum, părerile sunt împărţite. Nu spun că nu a fost o serie bună, dar mie nu mi s-a părut chiar extraordinară.

      • Păi nici mie nu mi se pare extraordinară, doar foarte, foarte interesantă. Vampirii mi se par minunați, mult mai bine creați decât în ce am citit până acum. Jurnalele vampirilor nu mi-a plăcut prea mult, cât despre Vampirii din Morganville, o am pe kindle, dar ceva mă reține

  2. Hmmz..nu m-a atras deloc aceasta serie! Dar, daca afirmi cu asa inversunare ca este extraordinara, atunci trebuie sa fac si eu rost de ea!

    Răspunde

Lasă un răspuns

