RSS Feed

Sânge albastru – Melissa de la Cruz

Posted on

sange-albastru2Nu aveți idee la cât de puține mă așteptam de la cartea asta. Nici măcar la foarte puține. La nimic, mai ales după ce am citit pe coperta interioară despre Schuyler (îi voi spune Șuia de acum încolo, că e mai ușor), și anume că “preferă să poarte haine lălâi și vintage ăn locul toaletelor de la Prada și perlelor afișate de colegele ei”. Dacă ați citi și alte articole scrise de mine, știți deja ce părere am despre personajele speșăl, care se îmbracă ca niște boschetare și au senzația că toți cei care dau doi bani pe felul în care arată și se respectă cât de cât sunt superficiali și proști. Râdeam deja singură când mă gândeam la ce mă așteaptă și la cât o să mă enervez.

Dar uite că nu s-a întâmplat așa. Șuia este oarecum speșăl, dar nu exagerat de mult și în nici un caz Bella style. Mai sunt și alte personaje principale (cel puțin în volumul ăsta), așa că nu m-am concentrat doar pe ea.

Aspectul care m-a făcut să pot să spun că îmi place cartea este cel legat de vampiri. Toate detaliile legate de ei mi se par extrem de interesante, de la sângele lor albastru, la modul în care au ajuns ei pe pământ, la legătura cu Mayflower și cu Biblia. Rar am întâlnit vampiri creați atât de bine, cu atâtea detalii și atât de credibil. Abia aștept să trec la următoarele volume, să mi se lămurească cele einșpe mii de chestii care îmi sunt neclare. Să nu mai spun că e și palpitantă și știe cum să te țină în suspans.

Să nu înțelegeți de aici că e o carte extraordinară, pentru că nu e. E doar foarte interesantă și, până acum, bine gândită. Se și citește al naibii de repede – mi-a luat mai puțin de 24 de ore.

4 responses »

  1. :)) Nu ma asteptam sa iti placa! Pe mine parca nu prea m-a incantat amestecul ala de glossy cu vampiri (in ciuda faptului ca ar fi destul de logic[,] ca vampirii sa fie bogati si puternici si bla bla bla daca ar exista cu adevarat) dar per ansamblu, e dragutica seria. Originea vampirilor intr-adevar, mi se pare geniala! Mi-a placut tare tare mult aspectul asta, cred ca de asta am si continuat sa citesc seria dupa primul volum!

    Răspunde
  2. sa le citesti, ca sunt foarte interesante! vezi ca a aparut si volumul 4, „Mostenirea Van Allen”; si eu am fost incantata cand am dat peste altfel de vampiri, aproape la fel de mult ca atunci cand i-am gasit pe cei din „Molima”

    Răspunde
    • Am și volumul patru, imediat mă apuc și de el. Problema e să le găsesc pe net pe celelalte trei, că nu știu ce mă fac dacă nu

      Răspunde

Lasă un răspuns

