RSS Feed

În căutarea lui Harry Winston – Lauren Weisberger

Posted on

imagesdadaNu am mai citit de foarte mult timp o carte Chic și aveam un chef fantastic. Am dat cu banul și m-am ales cu cartea lui Lauren Weisberger, tipa care a scris și Diavolul se îmbracă de la Prada, carte pe care aștept de mult timp să o citesc.

Nu prea știu ce să spun despre ea, că mai toate cărțile de Chic mi se par la fel, adică drăguțe si enterteining, numai bune pentru când vrei să citești ceva ușor și relaxant.

Este vorba despre trei prietene, Leigh, Adriana și Emmy,toate de 30 de ani, care pun un pariu: Adriana, o mare aventurieră care nu a avut în viața ei o relație serioasă, promite ca într-un an să fie logodită. Emmy, părăsită de iubitul ei de 5 ani pentru o instructoare de fitness de vreo 20 de ani virgină, își propune să aibă cât mai multe aventuri de o noapte, iar Leigh nu promite nimic, deși nu este deloc fericită în relația ei.

Cam despre asta e vorba, romanul având practic în prim-plan căsătoria. Nu am fost foarte încântată să văd cât de mult pun personajele preț pe căsătorie și cum par să se definească prin ea, dar asta are probabil de-a face că eu una nu înțeleg deloc noțiunea de căsătorie și nu am nicio intenție să trec prin asta. Sunt deci subiectivă, asta neînsemnând că și pe voi o să vă deranjeze.

Am uitat să menționez că îmi amintește destul de mult de Gossip Girl. Adriana seamănă din unele puncte de vedre cu Serena, adică e extraordinar de frumoasă și toți bărbații sunt morți după ea. Diferența ar fi că Adriana e perfect conștientă de asta, îi face o desoebită plăcere și îi încurajează. Acțiunea are loc, în mare parte, în New York, mai precis în Upper East Side, toate cele trei personaje ducându-și viața prin restaurante de lux. Vă dați, sper, seama, cât de mult mi-a plăcut lucrul ăsta.

Știți foarte bine că vă recomand cărțile de la Chic pentru când vreți să vă relaxați, așa că nu o să mă mai repet.

7 responses »

  1. Sa citesti Diavolul se imbraca de la Prada. Este extrem de amuzanta!😀

    Răspunde
  2. .vreau să-ti urez sărbători fericite , sănătate și la cât mai multe cărți citite ..

    Răspunde
  3. iubesc colectia asta, are acel ceva, putin farmec, putina magie si mult, mult amuzament .

    Răspunde
  4. Cărțile de la Chic sunt într-adevăr drăguțe🙂 Pe asta nu am citit-o, dar multe altele chiar mi-au plăcut, iar asta sună interesant, cred că mi-ar plăcea🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

