RSS Feed

Bloguri de suflet

Posted on

Ca orice om ce bântuie pe căile întortocheate ale internetului, dau peste tot felul de bloguri. Unele nu îmi spun absolut nimic și nu mă obosesc cu cititul lor. Altele însă mă atrag din prima și îmi petrec apoi ore întregi citindu-le de la cap la coadă, pentru a intra apoi aproape zilnic pe ele ca să verific dacă a mai apărut ceva nou. O să vă arăt acum trei dintre ele.

Victoria’s Vintage

L-am descoperit acum câțiva ani, după ce am intrat pe o poză drăguță de pe un site. La momentul respectiv publica în special poze cu tot felul de adorabilități, așa că i-am dat bookmark și am continuat să intru pe el. S-a schimbat de atunci, Victoria renunțând aproape complet la ele, axându-se însă pe imagini cu ținutele ei și ce și-a mai cumpărat. Nu mă dau în vânt după felul în care se îmbracă, din contră, uneori mi se pare că arată foarte banal, dacă nu chiar bătrânicios. Dar totuși. ceva mă face să nu renunț la el.

Inozza

Ador blogul ăsta. Pur și simplu îl ador. L-am găsit, cred, într-un blogroll, și m-a atras numele. Îmi suna cunoscut de undeva. Inozza scrie absolut superb, simplu,firesc și cu foarte mult umor și autoironie. Fără înflorituri penibile, fără ipocrizii, fără aroganță. Mă indispun întotdeauna atunci când îi citesc vreun articol și, mai important decât atât, îmi dă cumva speranță. M-a făcut și să plâng, e adevărat, dar o apreciez cu atât mai mult din cauza asta.

Wendy’s Lookbook

Mor când văd cum se îmbracă femeia asta. E idolul meu în materie de îmbrăcăminte și mi-aș dat un rinichi să pot purta hainele așa cum o face ea. Nu am crezut vreodată că cineva poate arăta classy cu pantaloni înflorați și turtleneck sau cu pantofii de aceeași culoare cu geanta, dar se pare că da, se poate. Asta nu înseamnă că o să port vreodată așa ceva. Revenind, dacă vreți să vedeți cum arată o persoană care știe să se îmbrace, blogul ăsta e perfect. Btw, l-am descoperit pe Inozza!

4 responses »

  1. girlwithcurves.com
    incercati…

    Răspunde
  2. I hate you. Am stat aseara pana la 3 pe blogul Inozza :)))))
    Pe Wndy o urmaresc si eu pe FB, e minunata tipa!

    Răspunde

Lasă un răspuns

