RSS Feed

Insurgent – Veronica Roth

Posted on

11735983Tocmai am terminat-o și mi-am dat seama de ceva. Bine, mi-am dat seama mai înainte, cam de la primul volum de fapt, dar vă spun acum: seria asta îmi amintește foarte tare de The Hunger Games. O să spuneți acum că sunt tâmpită și că e normal să semene, având în vedere că ambele sunt distopice, dar nu la asta mă refer. Acțiunea, personajele și plotul în general sunt destul de asemănătoare și urmează, cred eu, cam același tipar. Nu o să vorbesc însă despre asta acum, ci despre ce mi-a plăcut și ce nu. Că doar e o recenzie, la naiba!

Mi-a plăcut că are mai multă acțiune ca Divergent și se întâmplă mult mai multe lucruri interesante: trădări, lupte, certuri și alte cele. Mi-a captat mai bine atenția, dar tot nu așa cum mi-al fi dorit eu.

Mi-a plăcut și de Tris, și în special dilemele ei și modul în care nu e mai mereu sigură de ce trebuie să facă. Mi se pare… umană. Da, astă cred că e cuvântul. E foarte ușor să te pui în locul ei și să înțelegi de ce face anumite lucruri. Cu Tobias e la fel. Mă enerva uneori când se botoșeau din orice motiv și nu își mai vorbeau, dar până și asta înțelegeam dacă mă gândeam puțin la personalitatea lor.

Cred că știți până acum ce nu îmi convine, așa că nu o să mă repet. O să vă spun însă că am găsit o short story (cred) din punctul de vedere al lui Four. Yeeeeeey! Îmi place să citesc așa ceva, deci o să am ce să fac până mă culc. Dacă o să am ce să zic despre ea, o să scriu recenzia.

2 responses »

  1. Sincer, mie mi-a placut mai mult acest volum decat primul. Ma bucur ca nu sunt singura careia i s-a parut ca e mai multa actiune si mai multe lucruri se intampla😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

