RSS Feed

Bookshelf Scavengers Hunt

Posted on

Am primit o leapșă de la Roxana, pe care a luat-o și ea de pe un videoblog (dacă preluați leapșa, trebuie să puneți linkul). Nu aveam de gând să mă ocup de ea în seara asta, dar am o dispoziție tare ciudată din cauza vremii ăsteia nenorocite. Nu am chef de absolut nimic și nu știu cum să îmi ocup timpul (nu am deloc chef de citit, nu îmi place Tess), așa că am zis că dacă tot nu am ce să fac, aș putea la fel de bine să rezolv problema. Mulțumesc încă o dată, Roxi, am dat einșpe mii de cărți jos din rafturi ca să găsesc ce îmi trebuie.

Așa. Trebuie să gasesc în bibliotecă niște cărți care să corespundă cerințelor de mai jos.

1. Găseşte un nume de autor sau titlu de carte care să conţină litera Z.

Asta mi-a venit repede în minte. A fost singurul caz.

100_1037

 

2. Găseşte o carte clasică.

Am foarte, foarte multe, așa că am ales-o pe cea care era cel mai aproape de mine.

100_1089

 

3. Găseşte o carte cu o cheie pe copertă.

Ei bine, am căutat până mi-au ieșit peri albi. Nu am. Sorry.

 

4. Găseşte în bibliotecă un obiect care nu e carte.

Și aici a fost simplu. Am tot felul de dubioșenii prin bibliotecă, așa că am ales ceva la întâmplare.

100_1091

 

5. Găseşte cea mai veche carte din bibliotecă.

Ohoooo, am enorm de multe cărți vechi, ar fi imposibil să îmi dau seama care e cea mai veche. Am pus totuși o poză cu o foarte mică parte din ele.

100_1093

 

6. Găseşte o carte cu o fată pe copertă.

Să se știe, urăsc cărțile cu oameni pe copertă. Mi se par oribile și de prost gust. Dar am și așa ceva.

100_1095

 

7. Găseşte o carte cu un animal.

E cu un hipogrif, deci merge.

100_1096

 

8. Găseşte o carte în care protagonistul să fie bărbat.

Îmi veniseră multe alte titluri în cap, dar alea aveau un băiat ca protagonist, și nu un bărbat, așa că mi s-a părut că nu respectă regula. Așa că am ales asta. Citiți-o, e fabuloasă. Fetelor, în mod special, o să le placă.

100_1100

 

9. Găseşte o carte care să aibă numai cuvinte pe copertă.

Greu am dat de ea.

100_1101

 

10. Găseşte o carte cu ilustraţii.

Vai, cât am așteptat ocazia să pun poze și cu seria asta pe blog! E una din seriile mele preferate din copilărie și mă gândesc de mult timp să o recitesc, dar mi-e frică că acum nu o să îmi mai placă și că o să se ducă farmecul, așa că ezit.

100_1102

 

100_1103

 

100_1104

 

11. Găseşte o carte care să aibă litere aurii pe copertă.

Bătrânul Stephănel.

100_0873

 

12. Găseşte un jurnal (real sau fictiv)

Aur. Asta vă arăt aici.

100_1105

 

13. Găseşte o carte scrisă de un autor cu un nume comun. (ex: Ionescu, Popescu… )

Ștefănescu mi se pare un nume destul de comun. Recunosc că mi-a fost lene să caut altceva.

100_1078

 

14. Găseşte o carte care să aibă pe copertă imaginea apropiată a ceva/cuiva.

Nu sunt sigură la ce se referă cerința asta, așa că uitați ceva random.

100_1106

 

15. Găseşte cartea a cărei acţiune se petrece cel mai devreme.

Cred că asta ar fi, deși nu am citit-o încă.

100_1087

 

16. Găseşte o carte cartonată fără supracopertă.

Nici aici nu am avut prea multe opțiuni.

100_0968

 

17. Găseşte o carte turcoaz.

Am multe cărți albastre, dar nici una nu e chiar turcoaz. Asta mi se pare totuși cea mai potrivită.

100_1108

 

18. Găseşte o carte cu stele pe copertă.

Asta a fost cea mai dificilă cerință. A fost cât pe ce să renunț, când am văzut-o brusc.

100_1110

 

19. Găseşte o carte care să nu aparţină genului Young Adult. 

Aici e mai mult decât simplu. Din nou, ceva la întâmplare.

100_0773

 

Cam asta e. Toată lumea poate lua leapșa, cu condiția să îmi lase un link, ca să am la ce să mă holbez. Îmi place să mă uit la cărțile oamenilor.

6 responses »

  1. Ma bucur ca ai facut provocarea!!! Ador sa ma uit prin cartile altora! Cand ma mai duc prin vizita la cineva, si zaresc vreo biblioteca la vedere….acolo ma indrept prima oara :)))) Uit si motivul pentru care m-am dus in vizita :-j Si btw, adorabile carticelele!❤

    Răspunde
  2. esti adorabilicioasa jur ;)) …imi place chestiutza aia care in mod oficial nu e o carte ..o ador ..e atat de ..myu..ca alta chestie nu imi vine prin minte ..eu ma ocup de leapsa prin week-end ca atunci imi permite timpul …si telefonul lu mama pentru poze …

    Răspunde

Lasă un răspuns

