RSS Feed

Cărți noi #15

Posted on

Hai că a trecut ceva timp de când nu am mai făcut o astfel de postare. Recolta nu e bogată, dar merge. Scuzați vă rog calitatea execrabilă a pozelor.

De pe blogul lui Furelise am câștigat următoarele:

100_1075

De pe blogul Roxanei am câștigat Unbreakable love de Angela Carling:

100_1076

Mami a primit la lucru pentru mine Quo Vadis de Henryk Sienkiewicz:

100_1087

De la Libris am primit pentru recenzie Nebunii istoriei de Paul Ștefănescu:

100_1078

Șiiiiii, pentru că am fost o studentă silitoare, mi-am luat de pe Elefant parcă, cu 40% reducere, Divergent și Insurgent de Veronica Roth, pe care vreau să le citesc de luni de zile:

100_1081

100_1084

Asta e tot. Să apuc doar să le citesc. Voi ați mai primit / cumpărat / câștigat ceva?

9 responses »

  1. nu am cumparat nimic, am o groaza pe care nu le-am citit, dar vreau neaparat ” Fericirea incepe azi” de la editura Trei
    Cand ai timp, sa citesti seria Sange albastru, sunt curioasa ce parere ai.

    Răspunde
  2. uuu ce de carti aici🙂 Divergent si Insurgent sunt super

    Răspunde
  3. ce recolta bogata ai, si eu am primit ceva carticele, dar mai astept putin si le voi pune pe blogusor in curand mai astept doua

    Răspunde
  4. Ce norocoasă ești !🙂
    Lectură plăcută !
    Eu nu am mai primit nimic în ultima vreme, mâine mă voi duce la Poștă pentru a ridica un colet ce conține o carte … cartea fiind cadou pentru o prietenă … :)) .

    Răspunde

Lasă un răspuns

