RSS Feed

Bibliografii

Posted on

Semestrul trecut am fost foarte dezamăgită că nu am avut decât două romane și câteva short stories de citit, și astea la o singură materie. Dumnezeu s-a gândit să își bată puțin joc de mine: semestrul ăsta am de citit de o să îmi sară capacele. Sper să mai apuc să citesc și ce vreau eu.

O să postez aici listele, ca să vedeți și voi cam la ce recenzii să vă așteptați.

La Teoria literaturii am:

  1. I. L. Caragiale, La hanul lui Mânjoală
  2.  L. Rebreanu, Proștii
  3. M. Sorescu, La lilieci
  4. A. Soljenițân, O zi din viața lui Ivan Denisovici
  5. Miguel de Cervantes, Don Quijote
  6. Italo Calvino, Cavalerul inexistent
  7. Virginia Woolf, Valurile
  8. Luigi Pirandello, Șase personaje în căutarea unui autor
  9. E. Ionescu, Cântăreața cheală
  10. M. Cărtărescu, Levantul

Literatură engleză:

  1. W. Shakespeare, Twelfth Night
  2. Daniel Defoe, Robinson Crusoe
  3. Charles Dickens, Great Expectations
  4. Thomas Hardy, Tess of the d’Ubervilles
  5. James Joyce, The Dead
  6. Salman Rushdie, Midnight’s Children

Și acum, cireașa de pe tort, adică Literatura comparată:

  1. Homer, Odiseea
  2. Tristan si Isolda
  3. Sofocle, Oedip rege

 

Pe lângă astea, mai am și la literatură română. La seminar încă nu mi-e clar ce trebuie citit, iar la curs cica sunt 11 cărți de critică literară pe care nu le citesc nici bătută.

Sigur că nu o să fac recenzia la toate, dar cam asta o să citiți pe aici semestrul ăsta. Sper să pot să strecor și câte o carte de-a mea, că altfel o iau cu căpuțu‘.

10 responses »

  1. Am citit tot de la literatura comparata, pentru ora de literatura universala, si ceva in plus🙂 Oedip rege e handicapata rau :))Tess of the d’Ubervilles o am si eu in biblioteca. Am luat-o de 3 ori sa o citesc si am pus-o inapoi fara sa o deschid. Habar n-am de ce, cred ca nu am curaj :)) Imi plac listele tale🙂 Sunt carti frumoase pe care imi doresc sa le citesc si eu😀

    Răspunde
  2. frate Miguel de Cervantes, Don Quijote nu o suport, ma avut de cititsi e la literaturauniversala , odisea..hm eu am citit doar iliada ..cantareata cheala e superba ;)) divina ..comica si fara sens ;)) de la sofocle am citit doar antigona..myu..mult succes;)) o sa ia nevoiede nervi de otel

    Răspunde
  3. Ai ceva cărți de citit, nu glumă :)) Mult succes și în privința unora, adică cele de la literatură engleză, sunt chiar puțin curioasă.🙂

    Răspunde
  4. Ohoooo…ai ceva de lucru!!😀 Spor!

    Răspunde
  5. Hai ca unele sunt frumoase, nu e chiar atat de rau🙂
    Prostii o am parca e-book, vrei sa o caut sa ti-o trimit? E scurta de tot. Mie mi-a placut tare mult, iti lasa asa un gust tare amar, dar e genul de povestioara care chiar te impresioneaza..

    Răspunde
  6. te invidiez…🙂 aș vrea și eu să o iau de la capăt și abia acum să încep studiul… succes în toate.

    Răspunde

Lasă un răspuns

