RSS Feed

Ce ne învață serialele proaste

Posted on

Sunt două seriale proaste la care mă uit în fiecare săptămână, deși sunt perfect conștientă că sunt ca naiba. Cele două seriale sunt Pretty Little Liars si Vampire Diaries. Sunt proaste amândouă, trase de păr, cu actori penibili si ploturi pe măsură. Dar vorbindu-i eu Cristei despre ele, am realizat ceva, și anume ce mesaje îngrozitoare transmit ele. Să le luăm pe rând.

Pretty Little Liars

  • este absolut ok să te cuplezi cu un profesor. Doar fata îl iubește, nu-i așa, li el pe ea, așa că nu e nimic rău în asta. Află părinții și nu sunt încântați? Urât din partea lor! Cum să se opună și să nu creadă că fata lor și-a găsit marea iubire? 
  • cineva ți-a omorât prietena și ai o groază de indicii și suspiciuni legate de ucigaș(i)? Ține-le pentru tine! Nu e nevoie să le spui pentru că în mod evident tu știi mai bine.
  • ești atacat, terorizat și hărțuit? Din nou, ține-ți gura. Dacă era și să mori de câteva ori, cu atât mai bine.
  • sărută-te cu iubiții surorii tale sau cu fratele iubitului tău. Regreți și ți-ai cerut scuze, așa că asta ar trebui să fie suficient. Dacă sora/iubitul se supără, găsește o metodă să pari tot tu victima și totul o să fie bine.
  • o minciuna bună rezolvă totul. Întotdeauna.
  • dacă dai cu mașina peste cineva, fugi de acolo și nu chema salvarea. Este recomandat totuși să te duci acasă, să îi spui copilului tău ce s-a întâmplat și să vă duceți apoi împreună acolo să vă uitați la om, să vedeți naiba știe ce.
  • bagă-te în viața iubitului tău și controlează tot ce poți. Ia decizii pentru el, că doar e prost și tu știi mai bine.

 

Vampire Diaries

  • doi frați sunt îndrăgostiți de tine și tu ai sentimente pentru amândoi? Nimic mai simplu! Cuplează-te cu unul, apoi cu celălalt. 
  • ia decizii absolut nesimțite și egoiste pentru alții. Fără să te consulți cu ei, evident. Apoi, când află, spune că ai vrut să îi protejezi. Este un motiv foarte bun și scuză totul, nu?
  • profită de toată lumea și manipulează pe toată lumea. Fă apoi pe virgina. O să te ierte.
  • am mai zis că poți să faci orice oricui?
  • a magic vagina, cum ar spune crista, transforma orice bărbat într-o cârpă. Dacă profiți de el și apoi îi dai un șut în cur, cu atât mai bine. O să te iubească și mai mult.
  • orice s-ar întâmpla, poți să dai vina pe Damon. Nu contează că nu a mai făcut așa nasoale, el e cel mai bun țap ispășitor.
  • are sens ca toate personajele așa-zis bune să se învârtă în jurul unei tute ce nu face nimic să merite asta. A se reciti primele două puncte pentru adăugiri.
  • toți care nu plac tuta sunt răi. Punct. Dacă spun adevăruri despre ea, sunt și mai răi.
  • e perfect logic ca doi adolescenți să rămână fără nicio rudă și statul să nu se intereseze nici măcar puțin. Are și mai mult sens ca cei doi să locuiasca în continuare singuri în casa lor, întreținându-se cu aer. Sau bani veniți din cer.

 

Îmi scapă multe, probabil, dar astea sunt cele mai importante.

În altă oridine de idei și fără nicio legătură cu ce am scris până acum, încă mă chinui cu Shogun. De mai bine de o săptămână trudesc la ea și sunt abia la pagina 256 din primul volum. Nu pentru că nu îmi place, ci pentru că se citește greu și în ultimele zile nu am avut deloc chef de citit. Până reușesc să o termin și să îi scriu recenzia o să bat câmpii pe alte subiecte (ca azi, de exemplu). Problema e că nu am subiecte. Așadar și prin urmare, aștept sugestii.

27 responses »

  1. Ce îmi place postul tău. Ai aşa mare dreptate😀

    Răspunde
    • 😀 De cele mai multe ori sunt contrazisă

      Răspunde
      • Păi normal, doar sunt n dependenţi de internet şi seriale pe bloguri. De ce să ne luăm de serialele lor preferate?
        Eu am văzut doar primul sezon din Micuţele Mincinoase şi chiar mi-a plăcut, dar după am conştientizat că e o porcărie. De Jurnalele Vampirilor nu m-am atins (Mă rog, excepţie primul ep.) ,dar are nişte actori foarte slabi. :3

      • Toate au niște actori foarte slabi și un plot de toată jena, dar reușesc cumva să fie entertaining. Ăsta e singurul motiv pentru care mă uit la ele.

  2. Vorba este ca ne plac , in mod aparent paradoxal, seriale istorice coreene – si iata aici cam de ce>
    http://nazone.ro/2013/06/de-ce-ne-plac-serialele-coreene.html

    Răspunde
  3. Nu cred că sunt seriale proaste. Dacă am căuta ”nod în papură” pentru tot ce e în jurul nostru am cataloga ca ”prost” orice obiect, începând de la Tom&Jerry până la cărțile de succes. În toate există lucruri ce nu se leagă, influență negativă, dar depinde de noi cum percepem ceea ce vedem sau citim .

    Răspunde
  4. :)) Minunata postare! Fix la serialele astea 2 ma uit si eu, am nevoie din cand in cand sa ma uit la porcarioare la care sa imi relaxez total creierul, asa ca astea sunt perfecte. Cumva ingrijorator ar fi faptul ca uneori chiar le astept cu interes😀

    Ai editia asta noua, cu 3 volume din Shogun? Daca da, sa stii ca prima parte din vol 1, cea cu calatoria pe mare si pregatirile anterioare, mi s-a parut si mie ingrozitor de plictisitoare. Am abandonat chiar pentru o vreme, apoi m-am apucat iar de el. Si din momentul in care echipajul ajunge in sfarsit in Japonia, nu am mai putut lasa cartea din mana!

    Răspunde
    • Și eu aștept porcăriile astea in fiecare săptămână, e de-a dreptul trist.
      Nu, mi-a împumutat Crista o ediție antică și de demult în două volume. Eu mă gândisem să renunț la prolog, apoi a început să îmi placă din ce în ce mai mult.

      Răspunde
      • Te sfatuiesc sa perseverezi🙂 Mie mi s-a parut grozava cartea! Si sa vezi cand ajungi la diferentele alea dintre europeni si japonezi… cum asiaticii faceau bai zilnice, in timp ce europenii erau invatati ca apa le face rau, ca ii imbolnaveste si se spalau de cateva ori pe an doar! si multe, multe altele, eram niste salbatici de-a dreptul, pe langa japonezi!

      • Perseverez, perseverez! Am trecut de partea cu băile, sunt când se duce Blackthorne cu Yabu naiba știe unde să se pregătească pentru luptă

      • Ah, e bine atunci. La cat de pesimista pareai referitor la momentul cand vei reusi sa o termini, ma gandeam ca esti abia pe la inceput🙂

      • Păi așa mi se pare, mai ales când mă uit și văd cât mai am. Mare mai e cartea asta, domne!

      • :)) Tu ai citit nu stiu cate volume din GOT si zici de asta ca pare mare?

      • Știu. Se pare că m-am dezobișnuit.

  5. :)) Funny si la subiect ca de obicei. Ultimul punct de la TVD. LA asta ma gandeam si eu. Adica aia din ce mama naibii traiesc? Am si eu Shogun in biblioteca… aa.. nu, nu ma apuc de ea. Din ce mi-a spus mami sunt enspe volume. No time, my friend. Subiecte? Mai spune-ne de tipii/tipele de la facultate. Postarile alea au fost superbe❤

    Răspunde
    • Să știi că Shogun e chiar fain. Cât despre propunerea de subiect, nu poate fi onorată. Am avut o experiență nasoală legată de un subiect abordat și mi-a ajuns.

      Răspunde
      • Ahaha.. :))) as fi vrut si eu sa mai vad niste postari cu personajele din facultatea ta :))) Cat despre seriale, le-am cam abandonat. Cred ca am ramas in urma cu vreo 10 episoade la fiecare :-s (se uita tata la Revenge si ma tot bate la cap sa ma uit – cica e tare. Cand voi avea timp probabil)

      • Nici eu nu am mai început un serial nou de ceva timp. Crista mi-a recomandat Pushing Daisies. Am primul sezon descărcat, dar încă nu am chef de el

  6. Eu nu mă uit la niciunul din cele două seriale, dar am citit primele 4 volume din Jurnalele Vampirilor, după care am renunțat, că devenise atât de tras de păr totul, că mi-am dat seama că nu merită să continui. Deși, oricum am înțeles că serialul nu prea are legătură cu cărțile. Urăsc prea mult seria asta ca să ma mai chinui cu ea , oricum:))

    Răspunde

Lasă un răspuns

