RSS Feed

Câștigător concurs

Posted on

S-a încheiat și concursul ăsta și, ca și până acum, îmi pare foarte rău că nu pot să dau fiecăruia dintre voi câte o carte. La naiba, dacă al putea, aș face-o.

În al doilea rând, vreau să vă mulțumesc pentru că mi-ați urat bafta în sesiune. Am avut. Chiar dacă am luat eu două note penibile, dau de mărire și chiar și cu ele am o medie mai bună decât speram. So thank you!

Și acum câștigătorul:

random.org

 

lista

 

Buriana Giani! Felicitări!

Aștept să îmi trimiți in decurs de o săptămână datele tale pe mail la pink_hater_10@yahoo.com

8 responses »

  1. Felicitari! Lectura placuta❤

    Răspunde
  2. Multumesc frumos, am trimis email😉

    Răspunde
  3. Felicitari castigatorului, si tie pentru note :D<

    Răspunde
  4. andreea chirita

    felicitari! lectura placuta!

    Răspunde
  5. Felicitări Giani ! ^ ^
    Hei , acolo sunt eu ! Mă simt bine , sunt și eu acolo , sunt și eu într-o postare de aici . ;))

    Răspunde

Lasă un răspuns

