RSS Feed

Dragoni

Posted on

Am citit primele trei volume din seria Moștenirea de Christopher Paolini. Primele două din Temeraire de Naomi Novik. Azi am văzut pentru a doua oară How to train your dragon.

Concluzia? Vreau un dragon. Acum! Să fie o combinație între Temeraire si Toothless și să nu îmi mănânce potaia. Să pot să îl drăgălesc și să zbor cu el. Și să sperii din când în când lumea.

Dacă aveți unul de vânzare, let me know.

Hiccup-Toothless-how-to-train-your-dragon-9626230-2000-850

 

Toothless_Close_Up

 

toothless-toothless-the-dragon-11248372-900-814

5 responses »

  1. Mda, si eu vreau. Mi se par niste creaturi fascinante 8-> Oare Daenerys Targaryen ne-ar da si noua cate un puiut, daca o rugam frumos? ;;)

    Răspunde
  2. Ai grijă ce-ți dorești că s-ar putea să se întâmple! :))
    Să nu cumva să-l primești pe Drogon și să-ți pârjolească, dintr-un strănut, tot cartierul. :))

    Lecturi frumoase!

    Răspunde

Lasă un răspuns

