RSS Feed

Cărți noi #14

Posted on

De ieri până azi m-am făcut cu 6 cărți. Sunt mândră, dar și îngrijorată că nu o să apuc să citesc tot ce mi-am propus anul ăsta, adica tot ce mi-am luat din vară și până acum. Eh, noi să fim sănătoși.

De la Nemira, pentru că am luat 10 la ultimul examen la care mă așteptam, mi-am luat:

Preoteasa din Avalon

100_1065

Doamna din Avalon

100_1066

Străbunii Avalonului

100_1067

Mami mi-a luat ieri din Auchan la fabulosul preț de 4 lei Cutia cu bomboane otrăvite de Anthony Berkeley

100_1063

De la Libris am primit pentru recenzie acum 15 minute Moștenirea de Katherine Webb

100_1071

O să vedeți care e a șasea carte în urmatorul post. La voi cred că ăla o sa fie primul.

5 responses »

  1. Felicitări pentru note ! ^^
    Niște cărți frumoase ! :o3 Mă întreb cum e cartea ”Cutia cu bomboane otrăvite” :-?? ! Lectură plăcută!
    Apropo , cartea pentru recenzie ți-a fost oferită gratis sau … trebuie să o returnezi ? ;))

    Răspunde
  2. Doamne cate carti poti sa iti iei si tu :))) Azi am primit si eu 2 pachete, abia astept sa scap de la munca si sa merg la posta :)) Si cum am termin cu toate examenele, si cu note mari, voi trage o tura si pe la libraria de langa mine..poate poate mai gasesc ceva :))
    Spor la citit! Si bafta la examene daca mai ai !

    Răspunde
    • Abia aștept să văd ce cărți ți-ai luat!😀 Si eu am zis că, dacă sunt mulțumită de media mea, îmi fac cinste cu ceva. Eventual cu Divergent, că de mult timp o vreau.
      Nu mai am decât un examen, care oricum nu se pune la medie. Și doua măriri, dar nici pe alea nu le pun.
      Spor si succes și ție!

      Răspunde

Lasă un răspuns

