RSS Feed

Țepe luate de la bloguri

Posted on

Două am luat până acum. Să vă explic.

Acum ceva timp, mai precis in preajma zilei de 1 decembrie, am văzut eu pe un blog cu cărți că se vinde al treilea volum din Sânge albastru cu 15 lei. Nu aveam niciun volum din serie, nici nu știam nimic despre ea, doar auzisem despre. Dar prețul mi s-a părut foarte bun, așa că m-am gândit sa mi-o iau, urmând apoi să fac rost si de primele doua volume. Asta am și făcut. Am luat legătura cu autorul blogului si am trimis adresa.

Nu după mult timp am făcut un schimb de cărți și am primit în felul ăsta si primele două volume din serie. Cred că am și făcut postarea la Cărți noi. Problema însă acum apare: nici până în ziua de azi nu am primit cartea. Observând eu că trece timpul și tot nu apare, am trimis ca tot omul un mail. Nu am primit răspuns.

Să trecem acum la a doua țeapă. Asta e mai recentă, din ultima lună. Tot pe un blog cu cărți am văzut că cineva vindea câteva volume din Gossip Girl. Cum mă uitam eu așa am observat că era un volum pe-acolo pe care nu îl aveam. După culoare m-am prins, ca altfel nici nu ma asteptam să îmi mai lipsească unul. Era ieftin, așa că l-am comandat. Vă las pe voi să ghiciți dacă l-am primit sau nu. Am trimis și aici un mail în care întrebam dacă a fost trimisă cartea, pentru că eu nu am primit-o. Mailul a fost trimis în data de 22. Încă nu am primit răspuns.

Și acum stau eu așa și mă întreb: o fi nesimțire? O fi neglijență? Nepăsare? Nu îmi dau seama. Dar m-am cam lecuit. Și cu ocazia asta vă ridic poate li vouă un mic semnal de alarmă, să nu pățiți ca mine.

8 responses »

  1. Urât.Nu obișnuiesc să comand de pe bloguri și nici nu cred că o voi face prea curând…deși mi se pare drăguț.

    Răspunde
  2. Ciudat O.o De asta mă feresc să fac schimb de cărţi. Nu poţi avea încredere în oricine de pe internet.

    Răspunde
  3. Eu n-am patit, dar nici nu ma bag la cumparat cartile de la alte bloguri decat cele ale editurilor, intru la concursuri sau cel mult la bloguri cu ale caror autori am mai discutat mai mult, aveau sponsorizare, nu? Ca m-as astepta de la un blog cu multe sponsorizari si cu multi vizitatori sa mai uite sa raspunda la cate un mail, dar tot ce e posibil, poate nu mai aveau cartea sau ceva de genul asta. Oricum, foarte urat, eu comand de pe internet de pe bloguri (sau au mai aparut pagini de facebook care vand cateceva) unde am vazut cu au mai comandat prieteni si persoanele obisnuite (mai ales daca ai facebook, observi ca mereu exista anumite persoane care reprezinta o prezenta constanta pe anumite tipuri de bloguri)
    Dar internetul e plin de capcane, oricum.

    Răspunde
  4. Am patit-o si eu. Si nu cred ca de pe data de 15 decembrie si pana in ziua de azi la care s-au adaugat si 4-5 e-mailuri la 3-4 zile n-ar fi ajuns. Unii n-au obraz deloc.

    Răspunde

Lasă un răspuns

