RSS Feed

Povestea hoțului de trupuri – Anne Rice

Posted on

povestea-hotului-de-trupuri-6aa9Am citit până acum mai multe carți de Anne Rice, dar nu am scris recenzia niciuneia din simplul motiv că pe atunci nu aveam blog. Am citit Vampirul Lestat, Vampirul Armand, Interviu cu un vampir si Regina damnatilor, ultima fiind cea care mi-a plăcut cel mai mult. Săptămânile trecute m-a apucat un chef teribil de a citi încă ceva de ea, iar singura pe care am găsit-o la bibliotecă și e care nu o citisem a fost asta.

Am fost oarecum reticentă pentru ca știam că este cu Lestat si vampirul ăsta nu mi-a plăcut niciodată. Mi se părea imatur, parcă trăise degeaba atâta timp și nu reușeam aproape niciodată să ințeleg de ce naiba făcea unele lucruri. Cartea asta mi-a schimbat părerea despre ele. Până la ultimele 10 pagini, când am revenit la vechea idee.

Povestea mi se pare extrem de interesantă si de bine gândită: un vampir care are ocazia de a fi din nou om, dar nu în propriul lui corp. Minunat sau ce? Minunat, desigur. Lestat reușește să facă asta si pentru câteva zile e din nou om. Mi s-a părut fascinant modul în care a privit el experiența. Nu m-aș fi gândit niciodată că cineva obișnuit timp de secole cu viața de vampir ar putea vedea în felul ăsta umanitatea si tot ceea ce ține  de ea, ceea ce e cam stupid din partea mea, dar asta e. Lestat prezintă în detaliu fiecare experiență prin care trece într-un mod care m-a făcut să mă gandesc că da, e cam nasoala treaba. Asta cere skill, să știți de la mine. O provoc pe Stephenie Meyer să facă asta.

Spuneam mai la început ca volumul ăsta m-a făcut să îl plac pe Lestat, dar numai până spre final. Așa e. Pentru prima dată am reușit cumva să îl înțeleg, să văd că are totuși o urma de bunătate în el, că nu e așa de tâmpit. Apoi a dat cu bâta-n baltă și a făcut rahatul praf. La sfârșitul romanului a făcut o chestie așa de lipsita de sens încât nici măcar el nu e în stare să explice. Și vechea mea părere despre el s-a întors, deși poate că nu așa ca înainte.

Oricum, dacă nu ați citit pana acum nimic de Anne Rice, vă sugerez să remediați situația, mai ales dacă vă considerați fani ai fantasy-ului.

13 responses »

  1. cartea e destul de buna doar ca fazele gay nu mi-am placut

    Răspunde
  2. http://www.nemira.ro/2009/gossip-girl-nimeni-n-o-face-mai-bine–1331 ; http://www.nemira.ro/2009/gossip-girl-cei-mai-buni-dusmani–1383
    Am mai lasat un comentariu, dar habar n-am ce s-a intamplat😐 Anyway, nu stiu daca iti mai trebuie, sau care volum iti trebuie, sper sa-ti fie de ajutor😀

    Răspunde
  3. Cori, uite ce am gasit pe Nemira. Nu stiu daca ai gasit volummul care iti trebuia, dar sper sa fie cel pe care-l cauti. Si sunt si ieftine😀 http://www.nemira.ro/2009/gossip-girl-cei-mai-buni-dusmani–1383 asta, sau asta: http://www.nemira.ro/2009/gossip-girl-nimeni-n-o-face-mai-bine–1331😀

    Răspunde
  4. hm dubios..si eu care voiam sa ma apuc de anne rice…refuz sa o fac..inca nu sunt pentru un copil minor

    Răspunde
  5. Ma bucur pentru tine. Mai am si eu unul sambata si scap. Finally!!

    Le-am tot vazut la biblioteca, toate cartile, si ma tot invarteam pe langa ele. Dar mereu luam altceva. Sper sa apuc sa le citesc intr-un final. Inca ma lupt cu GOT ..citesc in paralel si altceva si nu stiu cand le voi termina :))

    PS: Nu au Gossip Girl la biblioteca😦 Damn it!

    Răspunde
    • Eu mai am pana scap.
      Nu te mai invarti si ia-le. Sunt sigura ca o sa iti placa. Cum e pana acum cu GOT?

      Răspunde
      • Pai am cam stagnat…sunt tot la Festinul Ciorilor. In schimb numai ce am terminat primul volum din barbati care urasc femeile, iar acum ma apuc de al 2-lea. Sper sa il termin azi. Vreau apoi sa vad filmele. Tu cea varianta ai vazut? Cea suedeza sau americana? Am inteles ca cea suedeza ar respecta mai bine firul narativ…

      • Cea americana. Si asta respecta foarte bine cartea. Plus ca e cu Daniel Craig

  6. Da da daaa…si mie imi place Anne Rice :X Vreau sa ma apuc de Cronicile Vrajitoarelor (cand Doamne iarta-ma nu stiu, dar in fine)!!

    Fara legatura cu postarea, cu sesinea cum mai stai? ;;) Presupun ca bine, tinand cont ca mai ai timp sa citesti si altceva in afara de cursuri :))

    Răspunde
    • La doua materii am luat note penibile, dar dau de marire. In rest e foarte bine🙂
      Sa te pregatesti psihic pentru Cronicile vrajitoarelor, sunt mai mult decat dubioase

      Răspunde

Lasă un răspuns

