RSS Feed

Discriminarea

Posted on

E cea mai sigura metoda de a ma enerva pe mine. Nici macar cheatingul nu are efectul asta asupra mea. Si, ca de obicei, nu scap de ea.

Prima oara cand a incercat cineva sa imi spuna mie ca anumite categorii sunt nasoale a fost in liceu. La ora de religie, evident, cand domnul profesor, un om extraordinar de bun de altfel, incerca sa ma convinga ca homosexualii sunt bolnavi si ar trebui tratati, ca celelalte religii sunt o idiotenie si ca evreii sunt rai. M-am certat cu el, i-am zis cateva de Biblia si biserica lui si s-a mai potolit.

Am avut si o astfel de prietena, dar la ea sunt convinsa ca era dorinta de a se da smechera si de a arata ca este o adevarata rapperita (sper ca am scris bine).

Ultima oara cand m-am intalnit cu ea a fost mai recent. Adica in ultima luna. Mi-a aratat vara-mea blogul unei fete despre care zicea ca e minunat de nesimtita. M-a atras, am citit multe articole, pana am dat peste lucruri care aratau clar ca e de parere ca toti cei care nu sunt ca ea sunt idioti si ar trebui impuscati. Transsexualii erau niste aberatii ale naturii care trebuie lichidate, a spus si cuvantul „cioroi”, iar azi am dat peste un intreg articol in care spunea ea mandra ce oameni nu au ce sa caute pe blogul ei. Mi-am bagat pixul si i-am dat unfollow. Nu mai intru nici moarta acolo.

Si acum, ca intotdeauna, ii dau dreptate lui Badea, care zicea ca mahalaua e in sangele romanului, ca orice nu e ca el e de condamnat. In cazul asta, eu ii zic romanului sa suga.

Lasă un răspuns

