RSS Feed

Carrie – Stephen King

Posted on

stephen-king-carrie-1186In timp ce citeam Misterul regelui. Despre scris am dat peste mai multe referinte la Carrie si uite asa am aflat si eu ca e primul roman publicat de el. Rusine sa imi fie, nu stiam. Nu ma hotarasem sa il citesc, dar, pentru ca aveam un curs plictisitor si inutil si imi uitasem cartea acasa, am trecut repede pe la biblioteca sa imi iau ceva si am dat peste el. Mic, exact asa cum aveam eu nevoie.

Nu o sa vorbesc aici despre chestiile scarboase peste care am dat (doar e vorba de un roman al lui Stephen King, in numele lui Dumnezeu!), ci despre personaje. Carrie, in primul rand, e unul dintre cele mai demne de mila si induiosatoare personaje peste care am dat. Ti se rupe pur si simplu inima vazand modul oribil in care era tratata si cat de buna era ea de fapt in interior, cat de mult isi dorea sa fie acceptata. Imi venea sa bag mana in carte si sa ii bat pe ceilalti colegi ai ei pana as fi obosit. Am inteles-o de la inceput pana la sfarsit. Da, chiar si la sfarsit.

Mai sunt alte doua personaje bune care mi-au placut mult, dar nu o sa va plictisesc vorbind si despre ele.

Am apreciat de asemenea si faptul ca actiunea romanului e intrerupta din cand in cand de cate un fragment ce prezinta o alta viziune asupra intamplarilor. Desi afli inca de la inceput ce o sa se intample, interesul pentru carte nu scade nici macar putin. Stephen reuseste sa mentina suspansul cu toate presupunerile si intrebarile din respectivele fragmente. Nu cred ca orice autor ar fi reusit sa faca asta.

V-o recomand.

Nu uitati de concurs!

12 responses »

  1. Habar nu aveam ca asta e primul roman publicat de Stephen King. Si mie mi-a placut foarte mult.

    Răspunde
  2. am auzit de ea ce coperta creepy=))

    Răspunde
  3. Inteleg. De abia astept sa pot sa fac asta. Biblioteca mica din oras nu e aprovizionata cum trebuie😕😀

    Răspunde
  4. Nu stiu ce ma intriga sau ma sperie ..adica personajul acesta sau limbajul cu care sa te citez pentru numele lui Dumnezeu e al lui Nenea King ..pe care eu il ador..dar povestea asta are ceva ce ma face sa o vreau …

    Răspunde
  5. Cori, de la ce biblioteca iti iei cartile?🙂 Am auzit ceva vag de Carrie, dar habar nu aveam ca e scrisa de Rege.😐 Mersi ca m-ai luminat :))

    Răspunde

Lasă un răspuns

