RSS Feed

Revelatie

Posted on

Zilele astea m-am apucat de invatat pentru primul examen, ce de la Etnologie si Folclor. Si chinuindu-ma eu asa cu tot felul de chestii inutile si plictisitoare, am realizat ceva: ca nu pot sa tocesc. Nici macar sa invat. Nu pot decat sa citesc si sa vad cu ce raman.

Nu aveti idee cat de mult ma ingrijoreaza chestia asta. Nu ca as duce dorul tocitului, nici pe departe, dar nu pot sa nu ma gandesc la posibilitatea de a ma uita ca vita la foaia goala, fara sa stiu ce sa scriu. Apoi ma gandesc ca intotdeauna m-am descurcat, chiar si atunci cand nu stiam ce sa scriu, si imi amintesc ca improvizatia e cea mai buna prietena a mea. Apoi iar ma ingrijorez.

Si uite asa m-am gandit sa apelez la voi. Adica la cei care sunt/au fost la facultate. Cum sta treaba, oameni buni?

4 responses »

  1. Pai…tinand cont ca am terminat facultatea (fara nici o restanta) :))), metoda mea era urmatoarea: SCHITE. Eu citeam cursul odata integral, apoi luam fiecare subiect in parte si il rezolvam. Il scriam. La final, mai citeam odata cursul integral, iar dimineata, inainte de examen, ma uitam doar pe subiectele rezolvate!
    Iti ia ceva timp, dar da roade. Daca scrii subiectele dupa ce le inveti, imposibil sa nu ramai cu ceva!
    Poate te ajuta!
    Succes!

    Răspunde
  2. Eu sunt in anul 1 si dupa cat a trebuit sa tocesc la bac nu mai vreau. Am deci sa invat logic si ma descurc eu cumva, citesc si de 10 ori un curs daca trebuie pana il inteleg. Oricum daca tocesc dupa examen sau test sau ce-o fi uit tot si as vrea sa raman totusi cu ceva.
    Mult succes la examene😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

