RSS Feed

Pentru anul ce va sa vina

Posted on

Lumea incepe sa faca postari legate de 2012 si 2013, asa ca pentru prima oara pe blogul asta I follow the crowd si fac si eu unul. Mai exact, o sa va spun cam cum sta treaba cu blogul de cand l-am facut, adica din iunie, si cam ce am eu de gand cu 2013, adica ce am de gand sa citesc atunci, pentru ca despre restul nu o sa va spun nimic.

Asadar si prin urmare, din iunie si pana in minutul acesta (e 16:05) am 145 de postari, 951 comentarii si 9.429 vizualizari. Mi se pare bine pentru o jumatate de an, asa ca va multumesc din suflet si sper sa ma cititi si in continuare.

In 2013 am de gand sa fac si eu challenge-ul ala de pe Goodreads, ca l-am vazut pe multe bloguri, dar nu m-am bagat si eu pentru ca vreau sa o fac inca de la inceputul anului, nu asa hodoronc tronc in mijloc. Am de gand sa citesc toate cartile pe care mi le-am luat sau le-am primit anul asta (le aveti la Carti noi), plus inca cateva, cum ar fi nenorocita de Razboi si pace, pe care zic de cativa ani ca o citesc, dar nu am facut-o inca. Vreai de asemenea sa citesc Muntele vrajit de Thomas Mann, Blandetea noptii de Scott Fitzgerald, precum si celelalte carti cu vampiri ale lui Anne Rice (Povestea hotului de trupuri, Diavolul Memnoch, Pandora). Daca o sa reusesc sa recitesc si seria Vrajitoarelor Mayfair ar fi perfect. De asemenea, am de gand sa dau iama in colectia de carti de Alexandre Dumas de la biblioteca. Pana atunci insa trebuie neaparat sa citesc, asa cum am mai spus, droaia de carti pe care le-am achizitionat.

Aveam de gand sa scriu maine articolul asta, dar am o presimtire ca o sa fiu mahmura, asa ca mai bine nu. Cunosc poama.

Pana ne auzim din nou, I wish you a Happy New Year!

2 responses »

  1. la cat mai multi urmaritori , la cat mai multe postari scrise si la cat mai multi sustinatori ai blogului si oameni care sa citeasca …

    Răspunde

Lasă un răspuns

