RSS Feed

Gossip Girl – Cecily von Ziegesar

Posted on

100_1047Dupa mai bine de doi ani, a dat domnul si am reusit si eu, in sfarsit, sa citesc primul volum din serie. Thank you, God! Si nu in ultimul rand, ii multumesc Danielei, care a renuntat la putin din timpul ei sa ma anunte pe mine unde pot sa gasesc cartile. Iti multumesc, Daniela!

Trebuie sa spun ca m-a cam dezamagit concursul asta. Felul in care este scrisa a fost primul care mi-a sarit in ochi. Si asta s-a intamplat chiar de la prima pagina, unde am gasit frumosul citat: „Rahatul nostru continua totusi sa puta, dar n-o sa-i simtiti niciodata duhoarea fiindca baia este parfumata in fiecare ora de menajera (…)”. Ce naiba e asta???? In toate cele 11 sau cate naibii de volume or fi nu am citit asa ceva. Multumesc foarte mult autoarei, dar chiar nu credeam ca la ei miroase a trandafiri. Nu trebuia sa imi spuna ea asta. Am mai dat pe parcurs peste cateva fragmente care m-au iritat, dar asta e cel mai cel.

Nici personajele nu sunt chiar asa cum ma obisnuisem eu. Cel mai grav mi se pare ca o face pe Serena sa para chiar patetica, ceea ce e strigator la cer. In plus, are de cateva ori o anumita rautate pe care Serena din celelalte volume nu o avea.

Pe langa aceste mici detalii, a fost totusi Gossip Girl. Deci tot mi-a placut.

24 responses »

  1. agnesmaryo

    Nu ai idee unde pot gasi seria gg? Eu nu am decat penultimul si ultimul volum si imi doresc mult sa imi intregesc colectia

    Răspunde
    • Primele trei sau patru sunt foarte greu de gasit. Iti recomand site-uri precum okazii.ro, eu de acolo le-am luat. Cat despre celelalte, le gasesti mai usor, cam pe orice site cu carti

      Răspunde
  2. Buna,
    Crezi ca poti vinde volumul 1 ,2,3,4?
    sunt dispusa sa platesc si 30 de lei pentru fiecare deoarece mi le doresc foarte mult iar la mine in oras nu e nimene care sa le aiba,astept raspuns la bubble_pink_17@yahoo.com
    multumesc mult.

    Răspunde
  3. Hei, imi poti spune si mie cum se numeste primul volum din serie si unde l-as putea gasi? Dupa ce am vizionat serialul imi doresc foarte mult sa citesc si cartile .

    Răspunde
  4. eu sunt disperata sa fac rost de primele 2 la un pret rezonabil ca sa imi fac o idee daca se merita sau nu

    Răspunde
    • Eu le-am luat pe primul si al treilea la un pret foarte bun, 15 lei impreuna daca nu ma insel. Poate le gasesti la biblioteca sau sa ti le imprumute cineva

      Răspunde
  5. Ai vazut…ti-am spus eu ca era CEVA ce nu mi-a placut la aceste carti!!! Si cum am inceput cu primul volum, m-am oprit tot la el :)))

    Răspunde
  6. Si eu le caut de mult timp, numai mama stie cat am batut-o la cap sa intrebe de ele :)) Sper sa le gasesc si eu candva🙂

    Răspunde
  7. da , daniela e foarte draguta cu adevart :* i multumesc si eu pt ca cu ajutorul ei am gasit si eu acolo cartile de care aveam nevoie :* asa deci multumesc daniela si un an nou fericit ..de fapt tuturor doresc asta :)) ..oricum..frumoasa recenzie …desi nu ma asteptam chiar la reactia asta a ta ;)) probabil ca celalalte volume sunt mult mai bune ;))

    Răspunde
  8. Cu mare placere!
    Nici pe mine nu m-a dat pe spate de la primul volum, a inceput sa-mi placa pe parcurs (eu nu citesc o serie pana nu am toate volumele).
    Daca sunt carti pe care le vrei si nu le gasesti, imi poti scrie oricand, si voi incerca sa le gasesc eu pentru tine(sunt client vechi prin anticariatele din Bucuresti).
    Oricum, iti doresc un An Nou Mai Bun si plin de Bucurii si sper sa ni se implineasca toate dorintele, si tie si mie si tuturor cititorilor tai!
    LA MULTI ANI!!!

    Răspunde

Lasă un răspuns

