RSS Feed

De ce nu e bine sa porti marimi mici

Posted on

Nu ati crede, nu? Va ganditi probabil ca fetele care poarta marimi mari sunt mai dezavantajate, dar pot sa va spun ca nu, nu e chiar asa. Cel putin nu tot timpul.

Eu una ador reducerile si le astept in fiecare an ca pe mana cereasca. Totusi, cumva, reusesc de fiecare data sa uit de problemele care le insotesc. Si problemele alea se rezuma la un singur fapt: hainele si pantofii de marimea mea sunt la fel de rare ca floarea-de-colt.

Vara trecuta au fost reduceri foarte mari la C&A, unul din magazinele mele preferate. Si cand spun ca au fost reduceri mari, vreau sa spun ca pulovere care inainte costau 90 lei costau apoi 10 sau 20 lei. Intr-un cuvant, era minunat si abia asteptam sa imi bag nasul printre umerase, gandindu-ma la cate haine o sa imi cumpar. Teapa. Mi-am luat doar doua pulovere. Stiti de ce? Pentru ca aveau toate marimile posibile, numai 36 sau S nu. Si asta se intampla mereu.

Ieri am fost din nou in Mall si m-am gandit sa ma uit de o jacheta pentru la primavara, ca am tare mare nevoie. M-am deprimat ingrozitor: cele de la reduceri nu erau numarul meu, iar cele la pret normal costau 5 milioane, si a naibii sa fiu daca dau atat pe ele.

Cu pantofii treaba si mai tragica pentru ca nu am probleme doar la reduceri, si intotdeauna. Picioarele mele stupide au marimea 36 spre 35, in sensul ca de multe ori 36 imi e mare si 35 mi-e mic. Imi trebuie mereu o forta mentala speciala ca sa ma hotarasc sa merg sa imi cumpar pantofi pentru ca stiu ca orice as face si in oricate magazine as intra, o sa se intample de macar 3-4 ori sa gasesc ceva care sa imi placa extraordinar de mult si, cand intreb daca au si fucking 36, raspunsul e mai mereu „nu”. Atunci ma enervez si iau prima pereche de marimea mea pe care o gasesc.

Mai mult decat atat, se intampla nu de putine ori sa ramane cateva articole de marime mare la o reducere fabuloasa, de care in mod evident eu nu pot sa profit.

Ca o concluzie, pot sa spun cu mana pe inima ca uneori le invidiez foarte tare pe fetele mai maricele.

9 responses »

  1. Omg! Si la mine e exaaact la fel! 35 mic. 36 mare. Mai nasol e la blugi. Niciodata nu gasesc si pentru mine. De rochite nu mai zic.

    Răspunde
  2. he he , deci nu-s singura cu belele de genul asta ..dar sincer acum la inaltime mica ai posibilitati diminuate sa gasesti ce trebuie

    Răspunde
  3. Cori, te invit la o leapsa putin mai altfel: http://roxtao.com/2012/12/23/leapsa-8/
    Daca nu ne mai auzim zilele astea, iti doresc petrecere frumoasa de Rev, odihna placuta in vacanta si un an nou cat mai bun si mai plin de surprize frumoase si dorinte implinite!

    Răspunde
  4. Stiu cum e, si eu am aceeasi problema de foarte multe ori :))

    Răspunde

Lasă un răspuns

