RSS Feed

Liebster Award

Posted on

Roxana m-a nominalizat pentru chestiuta asta si ii multumesc foarte mult. Avem si ceva reguli:

  • Spune 11 lucruri despre tine
  • Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat
  • Nominalizează 11 persoane (+link) care să realizeze această leapșă si anunta-i
  • Formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizez

11 lucruri despre mine:

  1. Nu sunt deloc o persoana sociabila
  2. Sunt foarte organizata
  3. Nu suport buruienile in mancare
  4. Sunt materialista. Da, recunosc.
  5. Cea mai mare problema a mea e faptul ca ma enervez extrem de repede si din orice.
  6. Ma emotionez usor
  7. Dau mai mereu bani cersetorilor si de cele mai mult ori iau teapa. Am inceput sa fiu mai banuitoare si sa nu mai dau asa de des, motiv pentru care ma simt intotdeauna vinovata
  8. In ultimul timp ma entuziasmeaza foarte tare vasele dragute de bucatarie
  9. Am o pasiune si un respect etern pentru regalitatea romaneasca
  10. Ma plictisesc usor
  11. Mi-e aproape intotdeauna frig la picioare

Sa vedem acum intrebarile Roxanei.

1. 3 dorinte pentru Noul An?

Bani, sa iau examenele cu note mari si, daca se poate, o viata sociala mai activa

2. Autorul preferat?

Hei, nu-i cinstit. Rodica Ojog-Brasoveanu, Agatha Christie, J. K. Rowling, George Martin, Al. Dumas. Mai sunt si altii.

3. Ce ti-ai dori sa primesti de Craciun?

Ce primesc intotdeauna: bani.

4. Regreti vreo decizie luata pana in prezent? Care?

Oho, si inca cate. Nu as avea timp sa le insir aici.

5. Enumera produsele cosmetice in lipsa carora, nu poti trai :) )

Toate sunt importante pentru mine, dar cred ca cel mai cel e rimelul. Am genele deschise la culoare. Si rujul e esential.

6. Daca ar fi fost sa traiesti intr-o alta era, ce anume ai alege?

Hmmmm, asta e mai dificil. Cred ca prima jumatate a secolului trecut.

7. In ce Casa de la Hogwarts te-ai incadra?

Viperini. Nu mi-a placut la inceput, dar acum sunt chiar mandra.

8. Enumera: 3 calitati si 3 defecte pe care le ai

O da. Calitati: organizata, te poti baza pe mine, serioasa atunci cand trebuie. Defecte: extrem de irascibila, nu prea stiu cand sa ma opresc, prea sincera.

9. Motto-ul tau in viata?

Vai, am foarte multe si mai toate sunt nasoale. De exemplu: cu nesimtitii nu poti fi decat nesimtit, ochi pentru ochi si dinte pentru dinte, etc.

10. Ce anume te-a motivat  sa infiintezi un blog?

Imi place foarte mult sa vorbesc despre carti, plus ca am descoperit in vara trecuta mai multe astfel de bloguri care m-au facut sa vreau neaparat sa am si eu unul.

11. Ce anume te-a facut sa imi urmaresti blogul?

Pai am comunicat pentru prima oara cu tine cand am facut schimb de carti si mi s-a parut ca esti tare draguta. Senzatia asta s-a accentuat de atunci si uite   asa am decis sa iti urmaresc blogul.

 

Intrebarile de la Krisszu:

1.Cel mai frumos moment a fost atunci cand ?

Niciodata nu am stiut ce sa raspund la intrebarea asta. Nici acum nu stiu.

2.Care este idealul tau in viata?

Sa fiu independenta financiar si sa pot sa imi permit toate capriciile.

3 Cea mai frumoasa vacanta?

Si aici e greu. Cred ca a fost una de la sfarsitul clasei a patra, cand am mers prin Romanica noastra.

4.Care a fost personajul pe care l-ati urat cel mai mult?

In mod sigur Cersei. O urasc pe femeia aia si inca sper sa moara. Incet si dureros, daca se poate.

5.Locul prielnic de citit?

In pat. Nu imi place sa citesc in alta parte.

6.Cea mai frumoasa amintire ?

La fel ca la prima intrebare.

7. 3 Defecte si 3 calitati ale voastre..

Hei, am raspuns deja la asta!

8.Care este locul in care va petreceti majoritatea timpului..

Acasa cred. Desi imi petrec mult timp si la facultate.

9.Pana la ce varsta a-ti crezut in mos craciun?

Ce amuzant, si eu m-am gandit sa pun intrebarea asta! Pana in clasa a treia cred.

10. Cea mai altruista fapta a fost atunci cand ?

Si asta e nasoala. Nu fac fapte altruiste mari, ci doar mici. Si dese.

11. Care e cea mai frumoasa amintire..poti vorbii despre ea ?

Pe asta ai mai pus-o o data.

 

Intrebarile mele:

  1. Numeste macar o placere vinovata de a ta.
  2. Ce actor/actrita iti face chilotii sa explodeze instantaneu?
  3. Iti plac filmele cu super eroi? Daca da, care?
  4. Numeste o ambitie de-a ta.
  5. Si un obicei ciudat, ca tot suntem aici.
  6. Care e cea mai proasta carte citita?
  7. Exista vreo carte proasta care iti fi placut? Care?
  8. Ce personaj te-a emotionat sau impresionat cel mai tare?
  9. Cu ce personaj te identifici cel mai mult?
  10. Ce fobie ai?
  11. Poti sa dai exemplu un vis ciudat pe care l-ai avut pana acum?

Si, in final, nominalizarile. Nu sunt 11.

Roxtao

Crista

Krisszu

Sorin

Fetele de la Povesti Intunecate

8 responses »

  1. da tipic mie sa fac minuni;) cred ca se trage de la vinul fiert de ieri seara ..apropo tu ai fost prin centrul Timisoarei zilele astea? Intimp ce umblam pe acolo aseara ma gandeam la tine ;)…adica daca tot eram acolo ,,,( eu si acum il iubesc pe MOsu;)) *)

    Răspunde
  2. cori si de la mine ai ceva intrebari si mi-ar face placere daca ai raspunde …

    Răspunde

Lasă un răspuns

