RSS Feed

Leapsa de la Roxana

Posted on

Roxana mi-a dat o leapsa in care trebuie sa fac un top al celor mai bune carti pe care le-am citit in 2012. Nu tin minte nici pe departe tot ce am citit, asa ca o sa ma bazez pe ce am scris pe blog, riscand probabil sa uit de alte carti foarte bune.

Pe locul 5 se afla Si am spus da de Elizabeth Gilbert.

978-973-50-2901-2

Pe locul 4 se afla Climate de Andre Maurois, pe care o caut de ceva timp ca sa v-o ofer intr-un concurs, fara succes deocamdata.

climate-andre-maurois

Pe locul 3 avem seria The Darkest Powers de Kelley Armstrong.

darkest-powers-fortele-raului-absolut-series

Pe locul 2 e seria Jocurile Foamei de Suzanne Collins.

737218l-590x0-w-01c3350b3

Iar pe locul I, fara absolut nicio discutie, Cantec de gheata si foc de George Martin.

12177850

Dau leapsa mai departe tuturor cititorilor mei, cu blog sau fara. Cei fara sunt rugati sa imi spuna intr-un comentariu care este topul lor. Cei cu sa imi lase link.

 

Si in incheiere, vreau sa ii multumesc inca o data Roxanei, care a fost extraordinar de draguta si mi-a dat cuponul ei de reducere pentru 3 carti de la Nemira. Un gest mai mult decat frumos si neasteptat din partea ta. Multumesc!

11 responses »

  1. Sa nu ma iei la fugarit, dar te-am nominalizat si aici
    http://fallinginlovewithbooks.wordpress.com/2012/12/24/liebster-award/

    Imi esti prea draga sa pot sarii peste tine :)))

    Răspunde
  2. Mi-a placut si mie seria lui Kelly Armstrong, Climate nu am citit, iar pentru „Si am spus da”, am avut mereu ezitari. Nu stiu de ce!

    Răspunde
  3. Tot eu sunt. :)) Te-am capiat, dar imi place de mor blogul tau, asa ca, numeste-ma Stalker number 1 :)) Ai o nominalizare de la mine🙂 :* http://furelise-oriceoriundeoricand.blogspot.ro/2012/12/neasteptata-dar-primita-cu-bucurie.html

    Răspunde
  4. Eu n-am citit decat Jocurile foamei si Fortele raului absolut😀 Fac si eu leapsa ;;) Revin cu link :*

    Răspunde

Lasă un răspuns

