RSS Feed

Cele noua vieti ale lui Chloe King – Liz Braswell

Posted on

Caderea-CK1A naibii sa fiu daca stiu de ce am ales cartea asta ca sa o primesc in schimb, dar cred ca nu stiam ce altceva sa aleg. Nu m-a tentat niciodata. Dar uite ca am ajuns sa o am si aseara, cand aveam chef sa citesc ceva usor, am zis sa ma apuc de ea.

Pe tot parcursul romanului m-am minunat de lipsa totala de logica a personajelor. Chloe cade de pe un turn de 60 m si nu pateste absolut nimic, dar cumva nu pare sa fie foarte intrigata de lucrul asta. Pur si simplu accepta situatia si isi vede mai departe de viata, observand totusi ca e din ce in ce mai horny. I se pare un motiv suficient de bun pentru a iesi cu doi tipi in acelasi timp. La un moment dat, vorbeste cu unul pe internet si cu altul la telefon, cu unul avand un sex talk penibil si cu altul dandu-si intalnire. Minunat sau ce?

Celelalte personaje sunt si ele de neinteles pentru mine. Mama ei nu pare deloc afectata de faptul ca fata ei a picat de pe un turn, nu i se pare dubios ca nu a patit nimic, asa ca o pedepseste. Prietenii ei ignora si ei problema.

Chloe devine infumurata, curajoasa si ceea ce ea considera „matura” dupa incident, apoi incepe sa aiba tot felul de abilitati ciudate, la care din nou nu se gandeste prea mult si le ia ca atare. Spre final apare o grupare ciudata numita in A zecea lama (nu ma intrebati de ce, ca nu stiu), iar unul dintre prietenii ei o tradeaza. Yeeeeeeeeey.

Cartea asta e atat de dubioasa si de lipsita de sens incat vreau sa citesc si urmatorul volum, numai ca sa vad ce mama nabii o sa se mai intample. Refuz sa o cumpar, asa ca daca aveti volumul doi de dat la schimb, let me know.

P.S. Nu uitati de concursul de creatie!

11 responses »

  1. ;)) Mor de ras
    Super recenzie, acum chiar ca vreau sa o citesc, ca prea mi-a placut postarea asta =))

    Răspunde
  2. Deci eu am citit ambele carti aparute si acum in ianuarie mi-ar face placere sa citesc volumul trei ..eu o urasc pe mama lu chloe adica cum naiba fata iti spune ca tocmai am cazut si si si …ea o pedepseste cum naiba ..adica ce ? Acuym esti aici si esti pedepsita …sa nu iti vina sa urli? Oricum e dubioasa cartea si interesanta abia la volumul 2 ;))

    Răspunde
  3. Eu n-am citit cartea, dar m-a pus Gaia sa ma uit la serial. Si actorii jaoca atat de prost, incat am vazut 2 episoade, si am sa ma uit si la restul de 7 episoade, fiindca sunt curioasa sa vad ce se intampla :)) Asta e ATAT de ciudat. Draguta recenzie. Ma gandeam ca e decat serialul prost. Dar se pare ca nu🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

