RSS Feed

Smaraldul rajahului – Agatha Christie

Posted on

agatha-christie-smaraldul-rajahului-2171Inca o carte de Agatha Christie pe care am luat-o de la biblioteca si am citit-o in mai pitin de o zi. Spre deosebire de cea de dinainte, aceasta este de fapt un volum de povestiri, care de care mai dragute si mai interesante.

Am dat peste trei povestiri cu Miss Marple, dintre care una era scrisa la persoana I, una parca cu Poirot si chiar una de groaza! Nu ma asteptam in niciun caz la asta si chiar si acum ma intreb daca nu cumva era vreun element politist pe acolo pe care l-am ratat. Totusi, nu prea cred.

Doua dintre aceste povestiri m-au impresionat in mod deosebit, si anume Muscata albastra si Femeia misterioasa. Nu am reusit deloc sa imi dau seama cum mama naibii a fost infaptuita prima crima (nu ca la celelalte as fi facut-o, dat asta chiar m-a pus pe ganduri), iar cea de-a doua m-a impresionat datorita sacrificiului.

Totusi, nu se compara cu romanele ei. In mod evident lipsesc detaliile acelea multe si la prima vedere complicate care fac, din punctul meu de vedere, cartile ei un deliciu. Cu toate astea, daca sunteti un fan al Agathei ar trebui sa o cititi.

2 responses »

  1. De invidiez, ca ai asa mult timp pentru citit😦

    Răspunde

Lasă un răspuns

