RSS Feed

Prequels

Posted on

Vi s-a intamplat vreodata sa terminati o serie care v-a placut enorm si sa va ganditi cat de minunat ar fi ca autorul sa scrie un prequel? Pentru cei care nu stiu, un prequel este o carte ce completeaza o serie, relatand evenimente petrecute inainte de cele ale seriei.

Mie mi s-a intamplat, si nu o data. Acum cativa ani, dupa ce am terminat de citit Harry Potter, am inceput sa ma gandesc la cat de mult mi-ar placea sa citesc o carte sau, si mai bine, o serie scrisa tot de J. K. Rowling (NEAPARAT!!!) care sa aiba in centru viata la Hogwarts a parintilor lui Harry, a lui Snape, Sirius si Lupin. Oooooooo, cum as mai citi cartea aia! Tin minte cat de mult ma fascinau scenele cu ei tineri, prietenia lor si toate idioteniile pe care le faceau. Ca sa nu mai vorbesc de relatia dintre Lily si Snape. As vrea sa stiu cum si cand mai exact au ajuns James si Lily un cuplu, cum anume a fost ea mai mult decat oricine altcneva aproape de Lupin cand a avut nevoie, sa vad exact cam cat de arogant era Sirius, cum s-a deteriorat relatia Petuniei cu Lily, cat de rautacios putea fi James cateodata si cum s-a aliat Snape Devoratorilor Mortii.

Avand in vedere ca J. K. Rowling nu a negat posibilitatea de a continua serie, continui sa sper.

Alt prequel pentru care as face orice ar fi la Cantec de gheata si foc. Mi-as da o mana sa am ocazia sa citesc o carte imeeeeeeeeeensa (sau mai multe, de ce nu?) despre domnia Regelui nebun si despre revolutia condusa de Ned si Robert. Vai, ar fi fabulos sa citesc despre Rhaegar si despre relatia lui cu Lyanna, despre casatoria lui Ned cu Catelyn, despre fratele lui Brandon. Adoram felul in care erau descris din punct de vedere fizic Rhaegar si Robert, ambii extraordinar de frumosi, unul cu parul argintiu si celalalt brunet, cu armuri minunate si cu arme pe masura. As vrea sa stiu mai multe despre fascinatia lui Cersei pentru primul dintre ei si dispretul pentru al doilea, despre actiunile lui Jaime in Garda si muuuulte, multe altele.

Nu pot decat sa traiesc cu speranta ca o sa se intample si asta si o sa ajung sa le citesc. Pana atunci, sunt tare curioasa ce prequels v-ar placea voua sa cititi.

3 responses »

  1. da da :X si eu visez cu ochii deschisi la aceste 2 serii! :X (fara legatura cu postul, imi place antetul tau, cum ai facut sa ti se schimbe imaginile? :)))

    Răspunde
  2. da, eu mi-am dorit la hp..o continuare in care sa se spuna ce s-a intamplat cu copii lor;* ..Apoi as vrea o poveste cu ce s-a intamplat in realitate cu Alison din micutele mincinoase :* si am auzit de niste chestii existente la jurnalele vampirilor sunt putin curioasa

    Răspunde

Lasă un răspuns

