RSS Feed

All I want for Christmas is…

Posted on

Am primit de la Roxi o leapsa tare draguta, in care trebuie sa spun cam ce mi-as dori eu de Craciun. Problema e ca o sa imi cumpar atat de multe lucruri incat nu am cum sa fac o lista cu toate, mai ales ca nici macar eu nu le stiu pe unele. Pur si simplu o sa dau iama in magazine in ianuarie, cand sunt reduceri, si o sa incep sa arunc cu banii in stanga si-n dreapta. Dar o sa incerc totusi sa fac o listuta cu cateva lucruri pe care vreau neaparat sa mi le cumpar. Nu o sa am poze decat pentru cateva.

  • o camasa sau o bluza  cam asa: hmprod (1)

sau asa

 

hmprod

 

Ambele sunt de la H&M

  • dintre carti neaparat Mostenirea de Cristopher Paolini, Dragonul majestatii sale de Naomi Novik si Ucenicul asasinului de Robin Hobb. Mai sunt multe altele, desigur, dar pe astea le vreau neaparat. 
  • o jacheta de piele, daca se poate si inca un palton. O sa se poata. Daca o sa mai fie, si inca un sacou de la New Yorker
  • pantofii superbi si dureros de inalti de la Benvenuti, pe rosu sau verde
  • inca o pereche de cizme, preferabil fara toc. Sper sa pot.
  • ceva pandantive mari, adevarate
  • macar o rochie

 

Da, stiu, nu am pretentii. Dar, avand in vedere ca o sa fie reduceri, sper ca o sa pot sa mi le iau pe toate. Si multe altele, desigur. Ma apuca neastamparul numai cand ma gandesc la reducerile fabuloase de la C&A si New Yorker. O da!

Dau leapsa mai departe tuturor celor care intra pe aici. Daca nu aveti blog, puteti sa imi lasati un comentariu cu ce va doriti.

6 responses »

  1. Ce repede te-ai miscat!! Nu as fi zis ca nu o aveai deja facuta :)))) Observ ca nici tu nu ai „pretentii prea mari”…deci iti propun sa iti faci si o lista de persoane de colindat :)))) persoane care… sa te rasplateasca pe masura :)))

    Răspunde
  2. Se vede ca suntem fete :))…pandantive :X:X eu caut de ceva timp un medalion frumos care sa para vechi si o bufnitza …da o chestie dragutza cu bufnitza ;)) imi place listutza ta :* ador camasutzele eu visez la una care sa o port cu palarie si cravata :))

    Răspunde

Lasă un răspuns

