RSS Feed

Unul vs. mai multe

Posted on

Nu am o idee mai buna pentru titlu, asa ca il las pe asta, asa stupid cum e. Sa ca explic acum, pentru ca pun pariu ca stati si va intrebati despre ce naiba ar tumblr_me3ra5djcR1qc6rnio3_400putea fi vorba acum. Ei bine, despre o revelatie pe care am avut-o acum 5 minute, imediat ce am inchis laptopul, pe care a trebuit, evident, sa il deschid din nou ca sa va impartasesc si voua ce mi-a mai ouat mie creierul. Nu ca v-ar interesa, dar imi place sa ma amagesc singura.

Sa incepem cu inceputul. Saptamana trecuta, cum stateam eu asa in statia de autobuz, imi cad ochii pe o revista din vitrina chioscului cu ziare, mai precis pe un card pe care il oferea revista respectiva. Adica Unica. Cardul era pentru H&M, unul din magazinele mele de suflet, cu el putand sa cumpar de peste 50 de lei si sa platesc cu 20 de lei mai putin. Evident ca mi-am luat. Si, cum maine am de gand sa imi iau unul si de la Ce se intampla doctore?, am intrat azi pe site-ul lor ca sa vad ce as putea sa imi iau. Stiam deja ca o sa cumpar un sutien superb, dar, avand in vedere ca era doar 40 lei, mai aveam nevoie de ceva de in 60 lei.

Acum partea a doua, care nu are legatura cu mine, dar e relevanta pentru revelatia mea, fiind de fapt ceea ce a declansat-o. Subiectul ei e Crista. Fata asta are aceeasi problema ca mine, si anume sufera, dupa cum spuneau cei de la Taxi, de shopping compulsiv. Toata vara m-a sunat in timp ce se intorcea acasa de cine stie unde ca sa imi spuna ca si-a luat ba o rochie, ba o fusta, ba o bluza. De obicei cate un singur obiect. ‘

Ei bine, in timp ce inchideam laptopul, cele doua chestii de mai sus s-au incalcit in mintea mea si au facut un pui: revelatia. Si ca sa nu o mai lungesc atat: eu nu pot sa merg undeva ca sa imi cumpar doar un lucru. Trebuie sa fie macar doua. Macar.

Acum, in timp ce scriam, incercam sa gasesc o explicatie pentru asta. Singura care imi vine in minte e asta: nu pot sa ma abtin si, daca vad ceva ce imi place si nu mi-l iau atunci, ma agit, mor de nerabdare si o sa ma gandesc intr-una la el. Asa ca mereu imi iau mai multe lucruri. Crista zice ca nu intelege, pentru ca, daca iti iei doar cate o chestie, poti sa mergi de mai multe ori la magazinul respectiv si sa cumperi, deci, mai des. Are sens, but it doesn’t work for me. Probabil si pentru ca nu mi-as misca niciodata fundul din casa doar pentru atat lucru.

Maine o sa trec din nou prin asta. Sper numai sa mai gasesc nenorocitul ala de card.

2 responses »

  1. Trebuie sa imi iau si eu maine inca un ce se intampla doctore sa mai imi iau un card. Cred ca aici intra la mine chestia aia cu -imi place sa ma pliiiiimb-, asa ca imi face foarte mare placere sa ma uit prin magazine fara un scop anume, si sa vad chestii. Si atunci vad cate ceva si hop! Imi cumpar cate un lucru. Nu stiu. Lasa, e mai interesant asa, ca avem abordari diferite la shopping.😀

    Răspunde
  2. :))) Mi l-am luat si eu tot cu Unica. Nu stiam ca este si in „ce se intampla doctore”. Maine trebuie sa arunc un ochi pe la chioscuri!

    Răspunde

Lasă un răspuns

