RSS Feed

Tinkerbell and the Secret of the Wings

Posted on

Vaaaaaaaaaaaaaaaai, cat de adorabil putu sa fie. Extraordinar. Secret-of-the-Wings

Sunt innebunita dupa Disney, dar cred ca preferatele mele sunt cele patru filme cu Tinkerbell de pana acum. Sunt atat de adorabile incat imi apare un ranjet prostesc pe fata ori de cate ori le vad. Am chiar si o mapa cu ele, dar din pacate s-a facut cam urata de la cat am folosit-o.

Acum despre filmul asta. Are la centru existenta unui taram al iernii, in care zanele pe care le stim deja nu pot trece. Si invers. Tinkerbell insa nu poate sa se abtina si o face, numai pentru a descoperi ceva la care nu se astepta. De aici urmeaza o serie de intamplari.

Mi-a placut felul in care sunt desenate zanele. Din nou. Nu stiu de ce, dar cele cu pantalonasi mi se par cele mai dragute. Mi-a placut sa imi reamintesc ca ori de cate ori un copil rade se naste o zana. Mi se pare extrem de frumoasa ideea. Mi-au placut povestile. Mi-a placut teribil ceea ce se intampla la sfarsit cu zana aia cu parul rosu. Mi-au placut animalele.

Nu mi-au placut cantecele. Niciodata nu imi plac.

Tocmai mi-am pus la descarcat si primele trei, ca sa le mai vad o data. Uitati aici si doua poze, ca sa vedeti adorabilitate:

6826_5

TinkerBell-Secret-Of-The-Wings-tinkerbell-and-the-mysterious-winter-woods-31693024-1920-1080

One response »

  1. si sora-mea e mare fan Tinker Bell😀 cred ca o sa ma uit si eu la desenele astea😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

