RSS Feed

Leapsa celor 7 secrete

Posted on

Am primit de la Krisszu o leapsa draguta, in care trebuie sa spun sapte lucruri pe care nu le stiati despre mine.

1. Am o pasiune deosebita pentru rosii si ciuperci

Le ador si le-as putea manca oricand si in orice combinatie.

2. Ma entuziasmez usor pentru lucruri ciudate

De exemplu pentru creme de fata, pe care nu le las din mana pana ajung acasa, atat imi sunt de dragi dupa ce le cumpar. Sau tavi pentru briose, ceaiuri si cani. Sau cand merg la biblioteca.

3. Nu imi plac lucrurile acre sau amare, dar beau limonada fara pic de zahar

Nici macar nu stiu cum sa explic asta.

4. Beau ceaiul cu cel putin trei lingurite de zahar

Sochez intotdeauna oamenii care ma vad facand asta, iar unii care au ghinionul sa bea fara sa ma intrebe sunt ingroziti. Ce sa fac daca altfel nu imi place?

5. Nu port chestii decoltate

Nu stiu de ce, dar nu pot. Ma simt ciudat, parca as merge dezbracata pe strada. Pot in schimb sa  port fuste, rochii sau pantaloni scurti.

6. Sunt mai alba decat prevede legea

In ultimul timp ma minunez ori de cate ori ma uit in oglinda. Stiti filmul ala cu vampiri iin care joaca Johnny Depp? Asta. Ei bine, nu e cu nimic mai presus ca mine.

7. Port chestii incomode daca sunt frumoase

Superficialitatea din mine iese uneori la iveala. Cel mai bun exemplu e cel cu botinele. Mi-am luat unele superbe de la H&M, pe care insa abia ma incumet sa le port. Sunt satana. Pentru ca sunt destul de inalte, sunt foarte incomode si ma dor ca naiba picioarele cand le port. Ba mai si merg cu viteza unui melc bolnav si constipat. Ca sa va faceti o idee, la un moment dat, cand le aveam in picioare, m-a depasit o babuta din aia cu batic pe cap. Dar tot le port. Pentru ca sunt frumoase.

Dau leapsa oricui o vrea, si in special Cristei, in speranta ca o sa isi resusciteze blogul.

12 responses »

  1. Wow. Limonda fata zahar sau miere. Esti tare! :p

    Răspunde
  2. Sa vedem ..ciupercile sunt foooooarte bune (nu pot sa o inteleg pe mama cum de nu ii plac) si aceeasi chestie si la mine cu lucrurile incomode. Am niste sandale si pantofi „imposibili” : sunt prea inalti (de 17-18 cred), incomozi, m-au batut, dar tot nu pot renunta la ei: cand sunt asa frumosi si iti fac un picior asa micut si finut, CUM ai putea? :))))

    Răspunde
  3. Nu o sa inteleg niciodata de unde vine chestia cu „fara decolteu”. Mie in schimb imi place. Ne completam perfect😀

    Răspunde
  4. cateva secrete le stiam deja :d hehe :)) mi-am amintit de omleta cu ciuperci facuta de tine.ce buna a fost😀 yummy😀

    Răspunde
  5. :* …imi place:* ..eu il iubesc pe nenea depp.si mie imi plac ciupercile mai ales cele facute la gratar cu un pic de branza si sunculitza presata🙂 delicios

    Răspunde

Lasă un răspuns

