RSS Feed

Gossip Girl. Te voi iubi mereu. – Cecily von Ziegesar

Posted on

Tocmai am terminat si ultimul volum din serie si ma simt ingrozitor. Uitasem cum e sa termini o serie pe care ai adorat-o, stiind ca nu o sa mai fie niciun volum nou pe care sa il vanezi prin librarii. No me gusta.

Dar totusi… volumul asta a fost minunat, ca si celelalte de altfel. Parca a rezumat tot ce imi place mie la Gossip Girl: superficialitatea fabuloasa, lipsa de responabilitate a personajelor si  felul minunat in care se tradeaza si se despart unii de altii. Nu are cum sa nu iti placa, din simplul motiv ca te face sa traiesti viata aventuroasa pe care ti-ai dorit-o in secret. Cel putin la mine asa e.

Nate, Blair si Serena sunt fabulosi. Intotdeauna m-a uimit si m-a amuzat peste masura modul in care nu reuseau sa isi dea seama care e treaba ei. Nate era insa cel mai minunat. Se intorcea de pe undeva, o vedea pe una dintre ele, simtea ca o iubeste si ii multumea cerului ca in sfarsit s-a hotarat, apoi aparea si cealalta si simtea exact acelasi lucru si in legatura cu ea. Se cupla cu una, se culca cu cealalta, se certau, apoi o luau de la capat. Ciudat e insa ca niciodatat nu aveau intentie rea si nu se gandeau absolut deloc ca fac ceva rau. Ce sa mai vorbim despre consecinte.

Si de fete mi-a placut. Blair si Serena m-au fascinat de prima oara cand am pus mana pe un volum din serie si nici acum, dupa mai bine de 3 ani, nu stiu de care imi place mai mult. Nu prea ai cum sa alegi.

Imi pare extrem de rau ca am terminat seria, dar stiu foarte bine ca o sa o recitesc din nou si din nou, pana o sa o imi iasa pe urechi. Stiti doar, daca dati pe undeva peste primele trei volume, anuntati-ma. Si niciodata, ABSOLUT NICIODATA sa nu judecati cartea dupa serial. Nici nu se compara.

10 responses »

  1. am citit si eu primele 6 carti din gossip girl si mi-au placut la nebunie, dar imi place si serialul la fel de mult chiar daca au schimbat multe
    P.S. cate volume are seria publicate in Romania?

    Răspunde
  2. Cori ..ai primit o micuta leapsa de la mine, daca iti va face placere sper sa o rezolvi cand vei avea timp si da sunt geloasa pe cartile tale gg..te pup ;*

    Răspunde
  3. Am vazut cartile la Gaudeamus, si primul meu gand a fost la tine🙂 Eu inca n-am citit niciun volum din GG dar imi doresc mult de tot🙂

    Răspunde
  4. Stiu ca am citit si eu (pe vremea cand eram in liceu) 1 volum sau 2 din serie. Evident, dupa ce am vazut serialul (cate episoade aparusera pe atunci). Dar ceva nu mi-a placut la carti…nu as putea sa zic ce…cred ca imi place mai tare serialul..nu stiu… si din cate tin eu minte ..era o discordanta legata de personaje, intre serial si carte…in fine…poate ii voi mai acorda o sansa seriei si o voi relua. Esti prea entuziasmata de ea…si sigur ai un motiv bun :))))) trebuie sa il descopar😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

