RSS Feed

Dupa Black Friday

Posted on

Imi simt deja portofelul mai usor. Recunosc, nu doar eu am cotizat, dar oricum am pus mai mult decat imi doream. De ce? Pentru ca, asa cum trebuia sa ma astept, nu am putut sa ma abtin.

Am inceput sa ma uit pe net joi noaptea, la miezul noptii, dar pentru ca nu am vazut reducerile pe care le doream si imi era si foarte somn, am amanat pe a doua zi.

Vineri, inainte sa ma duc la tai chi, am deschis laptopul si m-am mai uitat inca o data pe cele 4 sau 5 site-uri cu carti pe care intru de obicei. Am verificat din nou daca cartile pe care le vreau au reduceri mari, am fost inca o data dezamagita si am plecat. Ca un om nebun ce sunt, recunosc ca pana la ora unu, cand m-am intors acasa, am fost foarte prost dispusa. Da, din cauza asta. Apoi Crista mi-a adresat o intrebare la care ar fi trebuit si eu sa ma gandesc, dar cumva nu am facut-o: „Daca tot iti dau ai tai bani, de ce nu ti le cumperi oricum?”. Si uite asa a inceput dilema mea: sa imi cumpar cartile pe care mi le doream foarte mult, dar care nu aveau reducerile asteptate, sau alte carti pe care oricum mi le doream, dar nu asa de tare si care aveau reduceri mai mari?

Ei bine, mi-am cumparat din ambele. Altfel spus, mi-am cumparat primele trei volume dintr-o serie de patru carti, reusind cumva sa nu il gasesc fix pe cel pe care nu il citisem. Eh, o sa il iau eu si pe ala. Si, ca sa vedeti ce tuta sunt, am observat totusi ca aveau reducere mare. Adica primele doua volume au fost la 22,5 lei fiecare, pretul initial fiind de 50 lei. Al treilea a fost 30 lei. Bun ii.

Mi-am mai luat primul volum dintr-o serie care mi-a intrat in cap si pe care tin neaparat sa o citesc. Prea e laudata pe aici. Am vrut sa mi le iau si pe celelalte, dar m-am gandit ca poate nu o sa imi placa si o sa dau banii aiurea. Dar, avand in vedere ca sunt nebuna, asa cum am mai spus, am inceput sa ma intreb daca nu cumva o sa imi placa mult si o sa vreau neaparat sa am si celelalte volume, dar nu o sa pot sa mi le iau atunci pentru ca sunt destul de scumpe si nu o sa mai fie la reducere. Apoi mi-am amintit ca vine Craciunul si o sa imi intre si banii de bursa, asa ca m-am calmat.

Ultimul, dar nu cel din urma, mi-am cumparat un pachet promotional ce contine cartile alea pe care le doream, dar nu foarte tare. Because I can. Si uite asa o sa dau eu pe carti 170 lei. Bine, eu pun doar 70 lei, dar nu conteaza.

Sunt tare curioasa: ati gasit ce v-ati dorit? Ce anume v-ati cumparat?

P.S. Ati observat poate ca nu am dat numele cartilor. O sa vedeti cand le primesc.

4 responses »

  1. mi-am luat doua carti care se numesc ”Buna la pat” si ”Cum sa scap de Matthew” :)) mi-au placut titlurile :)) si mi-am luat si 2 lantisoare de la Meli Melo😀

    Răspunde
  2. Eu am dat doar 55 de lei pe carti.😀 Mi-am luat Fortele raului absolut, cele 3 volume si Divergent- de cand imi doream sa o citesc-. Oricum, chiar am observat ca nu ai dat titlurile cartilor, si eram in pe ganduri: Ori a uitat, ori cine stie ce s-a intamplat🙂 De abia astept sa vad ce ti-ai mai luat >:)

    Răspunde

Lasă un răspuns

