RSS Feed

Black Friday

Posted on

In 23 noiembrie e Black Friday. Am aflat si eu in weekend, ca pana acum crezusem ca a fost deja. Nu ma intrebati cum, ca nici eu nu stiu.

Anyway, s-ar putea sa va intereseze doua lucruri. Mama a auzit de la directorul de la Elefant ca o sa aiba reduceri de pana la 90%!!!! 90%!!!! Va dati seama cat de minunat e asta? De atunci, adica de sambata, nu mai pot de nerabdare. Am de gand sa imi cumpar din cartile scumpe pe care nu am apucat pana acum sa mi le iau. O sa fiu in mod special cu ochii pe Ora vrajitoarelor, seria Mostenirea si Millenium. Daca o sa gasesc la pret mic macar una dintre ele, o sa fiu foarte fericita.

Cei de la Libris nu se lasa nici ei si ne ofera cele mai mari reduceri din an, plus o promotie supriza. Eu zic sa faceti la fel ca mine si nu ratati asta. Reducerile incep din 23 noiembrie la ora 00:00 si se termina in aceeasi zi la 23:59:59.

2 responses »

  1. Elefantul a oferit si anul trecut niste reduceri impresionante de Black Friday. Asa mi-am luat `Urzeala Tronurilor` la 50 si ceva de lei, plus alte carti destul de scumpe.
    Despre promotia Libris, toti afiliatii 2 Parale stiu deja, deci saptamana asta se vor umple multe bloguri cu asemenea anunturi.
    De asemenea am auzit ca si site-urile editurilor vor veni cu reduceri atragatoare:
    Nemira si Rao o vor face cu siguranta, dar nu cred ca Leda, All sau Litera se vor lasa mai prejos.

    Eu mi-am stabilit un buget de 200 lei pt carti, pt vineri si un wishlist (stii obsesia mea pt liste) de 170 de titluri.
    Tu?

    Răspunde
    • Sper sa aiba cat mai multe edituri si librarii online reduceri mari, as fi foarte fericita. M-am gandit si eu sa imi fac o lista, dar stiu foarte bine ca nu o sa ma tin de ea si oricum o sa ma uit la toate cartile. Nu am un buget anume, ce imi cumpar o sa fie cadoul meu de Mos Nicolae de la ai mei.

      Răspunde

Lasă un răspuns

