RSS Feed

Carti noi #9

Posted on

Iar mi-am luat carti. Surprinzator, nu?

De la Nemira mi-am luat Blestemul nobilului Foul Stephen Donaldson

Gossip Girl. Pentru ca merit de Cecily von Ziegesar

Tot de pe Nemira am luat Turbion de Robert Charles Wilson, careia ii gasiti aici recenzia

Tot de pe Nemira am luat Rosu-coral de Sveva Casati Modignani, careia ii gasiti aici recenzia

De la libraria Adevarul am luat Fratii Karamazov de Dostoievski

Si cea mai recenta achizitie: Vantul demonilor de Marco Buticchi

 

As zice din nou ca nu o sa imi mai iau nimic pana de Craciun, dar, avand in vedere ca de Black Friday pe Elefant o sa fie reduceri de pana la 90%, stiu deja ca nu o sa fie asa.

12 responses »

  1. Felicitari pt achizitii , unde ai gasit gossip girl ? ….Pt caeu o caut de cel putin5 luni , dar nu prea se mai gasesc primele 3 volume ..oricum spor la citit :))

    Răspunde
    • Si eu tot pe primele 3 le caut. Pe acesta l-am cumparat de pe un blog, unde se pare ca initial le avea pe toate. Cand am intrebat eu, in aceeasi zi parca, nu mai erau primele 3😐

      Răspunde
  2. eu am Gossip_Te voi iubi mereu.asta iti trebuie?

    Răspunde
  3. de Karamazov sunt cea mai incantata!:X

    Răspunde

Lasă un răspuns

