RSS Feed

Tunele – Roderick Gordon & Brian Williams

Posted on

Nu mi-am propus niciodata sa citesc cartea asta, dar datorita domnului care vinde carti vechi, am ajuns sa o cumpar si weekendul trecut m-am apucat de ea. Ca sa fiu sincer, pana alaltaieri nu am putut deloc sa ma concentrez la ea si aveam senzatia ca nu imi ramane niciun cuvant in cap, plus ca ma si plictisea putin asa nu am nimic de spus despre prima parte a cartii. O sa vorbesc deci despre a doua.

Dupa ce dispare tatal lui Will si incepe el sa descopere tot felul de chestii, lucrurile incep sa devina interesante. Partea cu orasul subteran nu m-a surprins deloc, stiam deja ca o sa apara si e destul de evident chiar din titlu, dar detaliile vietii de acolo mi-au placut si mi-au starnit interesul. Mi s-a parut extrem de bine gandit, de exemplu, fatpul ca oamenii aia sunt extrem de religiosi si de usor de manipulat, fapt pe care nu pot sa nu il gasesc perfect pentru traitul sub pamant, lipsa contactului cu ‘suprafata” si o civilizatie ce e cu sute de ani in urma noastra. Ce sa fac, nu pot sa ma abtin.

La inceput m-a deranjat putin faptul ca Will arata foarte diferit de restul oamenilor, fiind albinos, dar m-am prins apoi ca ezista un motiv foarte bun pentru asta si nu a fost doar nevoia deosebita a autorilor de a-l face diferit. Bine, oricum e, doar vorbim despre un anumit gen de carte aici, dar macar o parte e justificabila.

Sunt unele amanunte pe care nu am putut sa nu le observ si care imi ridica intrebari. De ce, desi se gandeste mereu la tatal si sora lui, Will nu isi face nici macar o data griji pentru mama lui? De ce, din membrii noi ai familiei sale, isi bate capul doar cu unul? Nu pot sa imi dau seama.

Ma intriga mai ales faptul ca multe lucruri sunt lasate in ceata, precum ceea ce s-a intamplat cu mama lui Will si comportamentul uneori dubios al lui Cal, dar banuiesc ca aflam lucrurile astea in volumele urmatoare.

3 responses »

  1. Foarte draguta recenzia…Ma bate de mult gandul sa o citesc…de cand a aparut in librarii ma tot uitam la coperta ei si ma atragea…..dar intotdeauna mi-am cumparat alte si alte carti…poate…poate..intr-un viitor apropiat o voi citi… (btw, ai o viteza incredibila la citit :))))

    Răspunde
  2. eu nu am curajul sa citesc seria asta de carti, nu stiu inca motivul, poate ca nu ma atrage deloc …

    Răspunde

Lasă un răspuns

