RSS Feed

Pe ce cheltui oricat si pe ce as da oricand banii

Posted on

Sunt doua categorii diferite, asa ca trebuie sa le abordez separat.

Sunt doua lucruri la care nu ma zgarcesc niciodata, daca am banii necesari, vreau sa spun: cartile si pantofii. Cu cartile e vechea treaba, sunt ani buni de cand dau milioane pe un volum si nu regret nici macar o clipa, nici macar nu imi pun problema ca e prea scumpa ca sa mi-o iau. Cele mai scumpe pe care le am sunt, probabil, cele din seria Cantec de gheata si foc si enciclopediile despre Egiptul antic. Tata sta de multe ori in fata bibliotecii si se intreaba cam cati bani as face daca le-as vinde pe toate. Foarte multi, dar as prefera sa imi vand organele, multumesc foarte mult.

Faza cu pantofii e mai recenta, cam din clasa a zecea, dar si mai problematica. Sunt mult mai scumpii decat cartile, asa ca imi cumpar mai rar, dar sunt dispusa sa platesc mult pe ei. Asta daca sunt din piele. Cea mai minunata intamplare a avut loc acum 3 ani, cand mi s-a pus rau de tot pata pe o pereche e cizme de aproape 3 milioane. Am strans bani si intr-o saptamana mi le-am luat. Le-am purtat o iarna, apoi nu mi-au mai placut.

Acum trecem la cealalta categorie, cea a lucrurilor pe care as da oricand banii. In categoria asta nu intra decat rochiile si jachetele/paltoane. Ador rochiile, ma extaziez intotdeauna in fata lor si ma simt minunat cand le port, asa ca nu am nicio problema sa dau banii pe ele. Faptul ca bugetul nu imi permite intodeauna sa imi iau modele mai scumpe e cu totul alta problema. Daca as putea, totusi, as da. La fel se intampla cu jachetele si paltoanele. Sunt foarte importante si pot distruge sau duce la alt nivel o tinuta, asa ca pun mare pret pe calitate. Si cum aceasta vine de multe ori mana in mana cu un pret mai ridicat, deschid si portofelul. Ca un sfat, asteptai intotdeauna perioada reducerile. E dumnezeiasca.

 

 

3 responses »

  1. sunt superbi pantofii…si eu am o obsesie pt ei

    Răspunde

Lasă un răspuns

