RSS Feed

Ce-mi doresc si nu imi cumpar niciodata

Posted on

Stiu de mult timp ca am un talent remarcabil de a cheltui repede multi bani. Nu sunt in stare sa ma tin de liste, cheltui pana la ultimul banut si de multe ori imi cumpar prostioare. Ma simt uneori vinovata, dar imi trece intotdeauna. Cu toate astea, sunt lucruri pe care mi le doresc de mult timp, care sunt destul de scumpe si pe care nu mi le-am cumparat niciodata. Nu sunt chiar sigura de ce. Poate e o combinatie de zgarcenie (am si eu momente, rare dar intense) si de nesiguranta data de faptul ca nu sunt foarte convinsa ca merita. I blame my family for this – ei se tin mereu departe de ce e scump si, dupa 19 ani de convietuit cu ei, s-a cam lipit de mine. Incerc sa ma dezvat de asta si, in ultimul timp, am inceput sa cred ca am ceva sanse. Asta se intampla datorita Cristei si dragei ei mamici, mai ales cea din urma, care nu are absolut nicio problema sa dea o poala de bani pe lucruri care ii plac.

Ce imi doresc de mult timp si nu ma indur sa imi cumpar:

  • o trusa cu muuuulte farduri de ochi, cam ca asta. Nu e deloc scumpa si cred ca as avea instantaneu orgasm daca as avea una, dar ceva ma opreste. Nu stiu ce, dar sper sa imi treaca
  • un set de pensule. Asta, de exemplu, pare minunat. Din nou, e mai mult decat ieftin. Din nou, ceva ma retine. Stupid brain!!!
  • parfumuri scumpe. Okay, aici chiar ca am o problema. Nu pot sa ma conving ca merita sa dau cateva milioane pe un parfum, dar superficialitatea din mine o cere.
  • o camasa vaporoasa, subtire, viu colorata si cu maneci largi. Sunt foarte classy, extrem de frumoase si cam greu de gasit. Nu cred ca am dat peste multe, iar cand am facut-o nu mi-am luat. Don’t ask.
  • un set de bijuterii de la Millefiori. Ca asta. Sau asta. Sau asta. Sunt superbe si ma uit la ele de cate ori intru in magazin, dar nu mi-am cumparat niciodata. As fi avut bani, dar nu am facut-o.
  • lenjerie scumpa. Cea de la Accesorize ma da pe spate in mod deosebit. Ca sa va faceti si voi o idee, uitati-va la asta, asta, asta sau asta. Din nefericire pentru mine, sunt scumpe. Nici macar cand sunt reduceri nu pot sa imi cumpar, pentru ca atunci au numai numere mari. Dar nu ma las, pana la urma tot imi iau!
  • ceainice, cescute si alte chestii de genul. Este in Bega un magazinas pe care eu il consider Dumnezeu pe pamant, plin cu adorabilitati pentru care mi-as vinde bucuroasa sufletul diavolului. Nu sunt nici foarte scumpe, dar nici ieftine. Nu mi-am luat niciodata ceva de acolo pentru ca am mereu altceva de cumparat. Noroc cu Crista, care mi-a luat de Craciun un vas superb de acolo.
  • inele poleite cu aur de la Meli Melo. Si la astea ma uit ori de cate ori intru in magazin, si astea sunt ieftine. Guess what: nu mi-am cumparat. Planuiesc sa fac asta de Craciun. Sper sa imi iasa.

Nu imi mai vine nimic in minte acum. Sunt tare curioasa sa aflu ce lucruri nu va cumparati nici voi, desi le vreti. Asa ca va rog sa considerati asta o leapsa si sa treceti la treaba. Daca se poate sa imi lasati si un link, as fi foarte fericita.

P. S. Maine o sa va spun despre lucrurile, nu la fel de multe, e adevarat, pe care as da oricat.

4 responses »

  1. Si eu sunt la fel cu parfumurile. E acum unul minunat, dar nu ma indur sa dau banii pe apa parfumata. Zau. Sau genti. Imi cumpar una abia cand sunt disperata, cand cea pe care o folosesc ajunge in ultimul hal, dar altfel nu ma lasa sufletul. Mult mai usor imi iau un lantisor. Si azi imi luai unul. O sa ajung sa nu mai am unde sa le tin. Si pe cosmetice imi e relativ greu sa dau banii…

    Răspunde
    • Si mie mi se intampla la fel cu gentile. Mi-am luat acum o saptamana una pentru ca aveam neaparat nevoie de una imensa, in care sa imi incapa toate minunile pt facultate, ca altfel nu imi luam. Iti cunosc obsesia cu lantisoarele. Ti-as spune sa te opresti, dar stiu ca nu am nicio sansa si ar fi si ipocrit din parte mea

      Răspunde
  2. intotdeauna vei gasi lucruri pe care ti le doresti…si le vei lua sau nu, in functie de prioritati dsi buget…hm, eu am multe dorinte, legate de lucrusoare pe care noi fetele ni le dorim..dar cum sunt mamica, in ultim avreme cam tot ce castig merg catre fetita mea, cu gradinita, hainiue, jucarii etc…si eu raman cu dorintele

    Răspunde

Lasă un răspuns

