RSS Feed

Leapsa de la Ghanda

Posted on

Am primit o leapsa draguta de la Ghanda, care m-a pus totusi ceva la lucru. Se presupune ca trebuie sa aleg cartea preferata pentru fiecare litera a alfabetului, dar pentru ca eu sunt mai cu mot o sa mentionez doar carti care mi-au placut, putand fi chiar mai multe la aceeasi litera. Din pacate, nu am gasit nimic pentru literele K, X, Y si Z.

Anna cu ochii verzi de Sveva Casati Modignani

Brisingr de Cristopher Paolini

Cantec de gheata si foc de George Martin, Climate de Andre Maurois, Cartea primului nascut de  Cristopher Paolini, Cronicile Wardstone de Joseph Delaney

Dama cu camelii de Alexandre Dumas fiul

Enigma la mansarda de Rodica Ojog-Brasoveanu, Eragon de  Cristopher Paolini              

Fetita prietenei mele de Dorothy Koomson

Gossip Girl de Cecily von Ziegesar, Gazda de Stephenie Meyer

Harry Potter de J. K. Rowling

Intâlnire la Elysée de  Rodica Ojog-Brasoveanu, Interviu cu un vampir de Anne Rice

Jocurile foamei de Suzzane Collins

Lorelei de Ionel Teodoreanu, La rascruce de vanturi de Emily Bronte

Mizerabilii de Victor Hugo, Millenium de Stieg Larsson, Mataniile de Florence L. Barclay, Mic dejun la Tiffany de Truman Capote

Necunoscuta din congelator si Nopti albe pentru Minerva de Rodica Ojog-Brasoveanu

Orasul Bantuit de Stephen King, O toaletă a la Liz Taylor de Rodica Ojog-Brasoveanu

Pasarea spin de Colleen McCullough, Puntea suspinelor de Michel Zevaco

Regina damnatilor de Anne Rice

Shining de Stephen King, Sapte zile pentru o eternitate de Marc Levy

Torente de Marie-Anne Desmarest, Turbion de Robert Charles Wilson, The Darkest Powers de Kelley Armstrong

Un blestem cu domiciliu stabil de Rodica Ojog-Brasoveanu

Violeta din safe de Rodica Ojog-Brasoveanu

Warcraft (pariez ca nu va asteptai la asta) de Jeff Grubb

 

Dau leapsa mai departe oricui vrea sa o ia, dar mai ales Cristei, Roxanei si lui Roxtao.

 

 

 

5 responses »

  1. Foarte draguta leapsa! Multumesc! O sa fie prima😀

    Răspunde
  2. Thank you! De asta chiar ma ocup, stiu ca am mai ramas eu restanta cu o leapsa..Imi cer scuze pt aceea, dar nu apuc mereu sa le mai fac! Deci daca o sa se mai intample si alta data, imi cer scuze anticipat!

    Răspunde

Lasă un răspuns

