RSS Feed

The Year’s Best Fantasy & Horror #1

Posted on

Cartile fantasy citite de mine au fost din acelea cu vampiri, vrajitori si mai stiu eu ce alte minuni. Singura care a facut exceptie pana acum a fost seria lui Georgilica si antologia asta. Avand in vedere ca experienta mea cu asa ceva nu e chiar deloc vasta, ma bucur ca am apucat sa citesc si asa ceva, un fantasy ca la carte.

In aceasta antologie gasim 18 short stories, unele fantasy, altele, mai putine, horror. Probabil ca v-ati prins de asta din titlu, dar nu conteaza. Nu pot spune ca mi-au placut toate, dar cam 90% au fost extrem de interesante. Nu au vampiri, varcolaci, metamorfi sau alte cele, doar niste vrajitoare intr-o singura povestire.

Ca sa dau cateva exemple, mi-a placut in mod deosebit sa citesc „Dupa-amiaza Walpurgiilor”, „Ducesa ciupercilor”, „Pasajul de nord-vest”, „Incident pe plaja agatelor”, „Vacanta luntrasului” sau „Stari de penumbra”. Au fost mai multe, desigur, dar de astea imi amintesc acum.

V-o recomand cu caldura. Se citeste repede (la mine nu s-a intamplat asa pentru ca nu am avut deloc chef de citit) si e si foarte ieftina. O gasitit la Nemira cu 10 lei. Merita.

9 responses »

  1. Mi-am luat-o si eu! Abia astept sa o citesc! Deocamdata, ma lupt inca cu Inclestarea Regilor :)))

    Răspunde
  2. e in romana ? Oricum imi place ceea ce ai scris tu, dar toti sunteti in elementul halloweenului ? sper ca am scris bine ,,,adevaru este ca sunt obosita si nu m-ar mira sa gafez

    Răspunde
  3. Am citit-o si eu si stiu ca mi-a placut tot cam in acelasi procent🙂 Insa in mod ciudat, nu imi amintesc nimic din ea :)) Probabil daca as reciti cateva pasaje sau mini sinopsisuri ale unora dintre povesti, mi-as aminti de ele.. Si da, Nemira are de obicei niste reduceri fantastice!

    Răspunde

Lasă un răspuns

