RSS Feed

Obsesii

Posted on

Mici, mari, multe, putine, dubioase sau nu, cu totii le avem. Ale mele sunt, cred eu, in mod special ciudate. Sunt radom, apar brusc si trec la fel de repede. Sunt destul de diferite una de alta si toate la un loc arata in mod cert ca imi fileaza grav o lampa, daca nu chiar toate. O sa incerc, pe cat se poate, sa le pun pe categorii. Nu va speriati prea tare.

Mancare: Fornetti. Tin minte ca veneam intr-o duminica de undeva si mi s-a facut pofta. Ghinionul meu: era inchis. Asa a inceput dileala: lu

ni dimineata m-am dus si mi-am cumparat de 6 lei, adica o punga imensa. Pana am ajuns acasa mancasem deja cam jumate de punga (tin sa mentionez ca magazinul era pe strada mea, la nici 2 minute de mers pe jos). M-a tinut mult si a fost grav rau de tot, ajunsesem sa imi cumpar aproape zilnic. Bine ca m-am oprit totusi, ca probabil nu mai incapeam acum pe usa.

Compot de ananas. Si asta a inceput in mod dubios. Am avut prin scoala generala o alergie ciudata la mancare, in urma careia a trebuit sa tin un regim ce consta in chestii fierte si compoturi. I-am zis mamei sa imi cumpere compot de ananas si, nu stiu cum, luni de zile am mancat zilnic. Nu exista sa nu avem in frigider. A trecut si asta.

   Iaurt. Asta nu mai stiu cum a debutat, dar a durat ceva. Inca mananc iaurturi (doar de fructe, alea simple nu imi plac), dar ca un om normal.

Biscuiti Bel vita.  Acum un an parca ma dilisem. Toata vara mi-a cumparat mama cutii de Bel vita cu ciocolata, pe care le mancam in fiecare seara cu lapte. Nu m-a tinut decat o vara.

Popcorn si seminte. Astea au fost in perioade diferite: popcornul cam acum un an, iar semintele anul asta, pana acum aproximativ o luna. Mancam in fiecare seara, intotdeauna la seriale sau la filme. Cu semintele era ceva de speriat, mananc foarte multe si foarte repede, in familie sunt deja o legenda pentru viteza cu care o fac. Dubios, stiu. Dar sunt olteanca, poate asa se explica.

Barbati. Adica actori. Aici nu am cum sa explic la fiecare, asa ca doar o sa ii insir: Ben Barnes, Cam Gigandet, Steven Strait, Taylor Kitsch, Hugh Jackman, Ian Somerhalder. Nu ma manifestam dubios, citeam doar despre ei, ma uitam la multe interviuri si filme in care apareau. Astea trec mi-au trecut cel mai repede.

Muzica. Mi se pune intotdeauna pata pe cate o melodie sau mai multe, pe care le ascult de einspe ori pe zi, pana ma satur de ele. Apoi urmeaza in mod inevitabil altele. Ca sa dau cateva exemple: It’s my life, Always, Living on a prayer si You give love a bad name de la Bon Jovi, soundtrackul de la The Dark Knight Rises, The river flows in you, cateva melodii de la Sarah Brightman sau, mai nou, versiunea originala de Killing me softly, Strangers in night sau Set fire to the rain. Sunt muuuuuuuuuuuult mai multe, desigur, astea sunt doar ca sa va faceti o idee.

Carnetele. Vara-mea a fost de vina pentru asta. Nu mai tin minte de ce, dar stiu ca asa a fost. Timp de cativa ani mi-am cumparat ca o maniaca carnetele, de toate marimile si culorile. Nu foloseam decat putine dintre ele si nu pentru ca as fi avut nevoie, ci doar pentru ca voiam sa scriu ceva pe ele. Orice. Tocmai din motivul asta le-am irosit: am scris chestii idioate si inutile pe cateva pagini, apoi le-am lasat balta. Inca imi plac (sunt in Mall unele absolut superbe, minunate), dar tot timpul am altceva de luat, asa ca nu am mai apucat. Dar nu ma las!

Lumanari. Asta a fost ciudata si lipsita de sens. A durat cateva luni, a aparut din neant si tot acolo s-a dus destul de repede. Nici macar nu imi cumparat lumanai frumoase, ci din alea simple, colorate. Nu inteleg nici acum de ce.

Carti si autori. Cand eram mica faceam cate o mica obsesie pentru fiecare carte care imi placea in mod deosebit si din cauza asta le reciteam mereu. Vorbim aici de „Ciresarii”, „Harry Potter” (evident), „Fetita celei de a sasea luni”, seria „Pantalonii calatori”. Cat despre autori, acum cativa ani citeam tot ce puteam de Stephen King, iar acum fac acelasi lucru cu Agatha Christie si Rodica Ojog-Brasoveanu.

Wrestling. Ooooooooo, asta a fost intensa si de durata. Inca ma gandesc cu nostalgie la ea. A inceput prin clasa a saptea (cred), cand am vazut un promo care mi s-a parut genial. Am bagat frumos la cap, m-am interesat si m-am uitat la primul meu show de wrestling. Mi-a placut atat de mult incat timp de doi ani ma uitam saptamanal, vinerea si sambata, dar mai ales vinerea. Nu ma uitam decat la WWE (TNA-ul nu mi-a placut niciodata), Raw fiind preferatul meu. Ii adoram pe Randy Orton, John Cena, Triple H si cine mai stie cine si am format, pe rand, o pasiune pentru fiecare. Am chinuit-o pe saraca vara-mea pana nu a mai putut, ajunsese sa le stie melodiile de intrare :)) si ii explicam mereu despre manevrele si rivalitatile lor. Mi-a trecut intr-o vacanta de vara si, sincer, ma bucur. Nu pentru ca mi se pare stupid, ci pentru ca mi se pare ca wrestligul a decazut mult si prefer sa mi-l amintesc asa cum era.

Cercei. Intr-un timp imi cumparam intr-o veselie cersei, din aia mici de tot. Urmarea e ca acum am o groaza si abia de mai port cativa. M-am plictisit de mult de ei.

Regele saman. Asta a fost primul anime l-a care m-am uitat si prima mea iubire de genul. Avea o grafica atat de oribila incat ma intreb si acum ce idiot o fi desenat asa nasol, dar mi-a placut atat de mult incat ma grabeam acasa de la inot si inca uda ma puneam in fata televizorului si ma uitam ca hipnotizata. Nu le aveam de loc cu internetul pe vremea aia, asa ca nu ma puteam uita decat la un episod pe zi, la televizor. Tin minte si acum cu cata nerabdare asteptam sa vina o noua zi ca sa vad ce o sa se mai intample, mai ales ca se termina mereu cand era mai palpitant. Tao Len a fost si el primul personaj masculin dupa care am balit (da, era din anime, deci nu era real, dar ce sa-i faci, mare e gradina Domnului) si chiar si acum numele de Len mi se pare absolut minunat.

Naruto. A inceput in generala, cand a fost intensa rau treaba. Inca imi place Naruto si sunt la zi cu manga (nu am vazut ultimele episoade din anime), dar in generala a fost mai rau. Imi place foarte mult din cauza personajelor, a actiunii care se leaga superb (cumva, imi aminteste putin de J. K. Rowling la chestia asta) si bataliilor, tehnicilor si abilitatilor minunate. Am vazut mai multe animeuri, dar la aspectele astea nu il intrece nimeni. Cred ca Naruto e undeva aproape de Harry Potter pentru mine – doar pentru ele nu mi s-a dus niciodata pasiunea. Si aici a suferit vara-mea.

Cosmetice. Asta e cea mai grava si mai ingrijoratoare. A debutat si e alimentata de faptul ca sunt reprezentant Avon si cunosc o tanti tare draguta care e la Oriflame si imi ofera mereu reduceri sau cadouri. Dumnezeule, zici ca sunt nebuna. In momentul de fata am 17 rujuri si 17 creioane de ochi, 6 rimeluri si 6 glosuri. Am atat de multe chestii incat nu mai am ce sa imi comand si mor de ciuda. Dar credeti ca ma opresc? Nu. Am observat de curand ca nu prea am farduri de ochi, asa ca o sa remediez situatia. Si sa nu credeti ca obsesia se rezuma doar la farduri. Nu. Se aplica si la creme, lotiuni si masti. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

Voi ce obsesii dubioase aveti? Nu de alta, dar scriind articolul am ajuns la concluzia ca psihiatrii ar plati bani buni ca sa poata sa ma studieze. E ingrijorator si as vrea sa vad ca nu sunt singura. Desi am senzatia ca la numar va bat pe toti.

15 responses »

  1. Nu pot sa cred!! Regele Shaman?? Doamne, sunt desenele mele preferate din toate timpurile! Si Ren??? Ghici de de ma cheama roxTAO!! :))))
    Le-am vazut tot la TV, asteptam innebunita seara de seara un episod nou. Eram intr-a 12a si ai mei ma zapaceau de cap ca in loc sa stau sa invat pt Bac eu ma uit la desene! Si la Bac, am avut bafta sa am subiecte (la partea de eseu) destul de libere atat la engleza, cat si la franceza, asa ca am scris frumos despre Regele Shaman, cu mici modificari, astfel incat sa se potriveasca cu tema ceruta. Foarte mici modificari. Si am luat 9.85 la eng si 10 la franceza! Nu iti poti imagina in ce hal le-am scos ochii dupa aceea alor mei ca mi-au spus atatea luni ca desenele MELE nu or sa imi foloseasca la nimic😀

    Răspunde
    • Fabulos! Bun venit in club! Si eu le-am adorat si planuiesc sa ma uit din nou la ele cand o sa am timp. Mi se pare minunat ca ai scris despre asta la Bac :))

      Răspunde
      • 😀😀 Eu m-am apucat recent sa le revad, cred ca am vazut primele 10 episoade, apoi timp de vreo 2 seri nu am mai avut timp si de atunci ..inca nu am reusit sa le reiau. Dar o s-o fac neaparat! Dap, e chestia care a facut ca Bacul sa imi ramana in minte ca o amintire placuta :))

  2. Obsesii …pai sa le iau pe cele mai recente : sunt innebunita dupa cumpararea cartilor, cred ca am devenit un fel de maniaca , de fiecare data cand merg la Tm sau prin Real nu plec fara vreo carte, problema mea este ca nu am o biblioteca propriu zisa si cartile sunt tinute pe rafturile unui dulap , nu mai am loc …a da le am pe toate in plase de diferite culori, mda nu vreau sa se degradeze, le scot la aierisit mai mereu …ps poate o voi convinge pe mama la o bblioteca pe tot zidul din camera ..mai vedem ,desi a lor cea batrana are rafturile pline de carti , desi visam si eu la o biblioteca doar cu carti noi, voi avea cel putin doua rafturi cu cartile vechi..eh riscul meseriei …
    Timbre- strabunica mea avea o colectie de timbre vechi si de vederi, a da si de martisoare …le-am mostenit eu pe toate …plus albumul creat de ea cu pozele alb negru, vai cat de mult le ador, am mai adaugat vederi in colectie, dar ea le avea impartite pe tari, domenii sunt foarte frumoase si da ma mandresc cu ele …Scoicile – de fiecare data cand tata e plecat il rog sa-mi aduca scoici …le iubesc foarte mult …ingerasi si tot felul de bibelouri de acestea ..Harry Potter-este ceva ce nu pot explica in cuvinte, postare daca le-as fi pastrat pe toate as fi aut in jur de 1000 eram abonat la diverse reviste …Intorsul sosetelor pe dos, cea dreapta in spetza …un timp imi placeu iaurturile s supa cu teitei de casa…ciocolata este o problema majora …de obicei imi cumpar chestii inutile de prins p[arul, dar nu le folosesc, am o coama imensa…Movul -camera mea, patul meu este alb cu mov ..,da as fi vrut si covorasul dar neh nu s-a putut, albastru astea doua ma linistesc nu stiu de ce …regele saman a fost primul meu anime , whow tin minte ca era o revista cuei, eram prin clasa a 4-a si la Deva, iar eu in loc sa ma bucur de excursie m-am batut cu o colega perevista respectiva …intr-un final ne-am cumparat amandoua ca nenea ce le vindea si-a amintit ca mai are pe undeva …oricum ..naruta 3 sezoane am vazut, din lipa timpului..sa scriu jurnal, telefon orice..carnetele aveam vreo 22 , concuram cu o vecina dar ea primea mereu deoarece tatal ei era padurar si avea drumuri dese la tm …hm..jurnalele cate caiete nu am rupt eu, dar am unul care ma tine de la inceputul clasei a noua voiam sa vad ce se intampla in patru ani de scoala …ar mai fi insigne si alte cele dar e deja prea lung comentariul si nah,,

    Răspunde
  3. Agende!❤ Le adooor :))) Si obsesia (mea ) cu sosetele, si cu vampirii (dar asta a trecut). Si cu serialele -Supernatural, Tvd, Dexter, Chuck, anime-ul Bleach❤ Ma regasesc in cele ce ai spus mai sus, dar doar partial :)) Si cu muzica, si cu mancarea-briose :)) eram obsedata de briose, pana mi s-a facut rau, si de atunci n-am mai mancat :))

    Răspunde
  4. ooo da. wrestling, regele shaman si naruto. cum as putea sa uit? INCA mai stiu toate versurile de la „the Game”. Am inceput eu cu lumanarile… imi cumpar d-alea cu arome si le aprind de nebuna, sa miroasa frumos. Carnetelele inca sunt o obsesie la mine, la fel si pandantivele. Deocamdata nu-mi mai amintesc nimic. Ba da, un joc pe telefon, Nyan Cat, e minunat.

    Răspunde
  5. spatele lui Randy Orton arata divin in poza aia.😄

    Răspunde

Lasă un răspuns

