RSS Feed

Leapsa

Posted on

Sunt racita moarta si ma simt, in consecinta, ca naiba. Am totusi chef sa scriu ceva pe blog, dar cum nu am terminat nici pe departe antologia fantasy & horror, o sa fac o leapsa antica si de demult pe care am vazut-o pe toate blogurile, dar pe care eu abia acum o fac.

1. Când citiţi, pentru a marca locul unde aţi rămas cu lectura, folosiţi semne de carte sau îndoiţi paginile?

Cum pisici sa indoi paginile? Nu fac niciodata asta. Folosesc mereu semne de carte, iar in cazurile in care incep o carte noua la scoala, atunci folosesc un liniar sau o bucatica de hartie rupta dintr-un caiet. A da, sau un bilet de autobuz.

2. Aţi primit în ultimul timp o carte drept cadou şi dacă “da” care a fost aceasta?

Nu, din pacate. In schimb imi cumpar intr-una.

3. Citiţi în baie?

Tot timpul. Ma plictisesc daca nu, asa ca intotdeauna sunt cu o carte in mana. Din cauza asta si pierd notiunea timpului – mama zice mereu ca si uita ca sunt acolo.

4. V-aţi gândit vreodată să scrieţi o carte şi dacă “da” care ar fi fost aceasta?

Incepusem vreo doua prin scoala generala, dar erau penibile rau si nu au trecut de primele 2 pagini. Slava cerului.

5. Care este cartea preferată?

O doamne! Nu am asa ceva, am citit mult prea multe carti ca sa pot sa aleg. Sunt insa unele care mi-au placut in mod deosebit: cele pe care le gasitit mai sus, la Recomandari.

6. Vă place să recitiţi unele cărţi şi care ar fi acestea?

Intr-un timp reciteam mereu carti (cu Harry Potter am facut asta de vreo 7 ori), dar acum am prea multe carti de citit ca sa mai am timp si pentru asta. Cu toate astea, daca o carte mi-a placut enorm, sunt sanse foarte mari sa o mai citesc de cateva ori.

7. Ce părere aţi avea de o întâlnire cu autorii cărţilor pe care le apreciaţi şi ce le-aţi spune?

Nu sunt deloc buna la socializare si nu ma bag in seama cu oameni pe care nu ii cunosc, asa ca probabil ca as trece pe langa ei fara sa spun nimic si fara sa ma uit lung.

8. Vă place să vorbiţi despre ceea ce citiţi şi cu cine?

Da, dar singura cu care pot face asta e Crista. Mai am si blogul, desigur.

9. Care sunt motivele care vă determină să alegeţi o carte pe care să o citiţi?

Ooo, sunt multe motive, majoritatea proaste. Sa incep cu cele bune: recenzii, ce scrise pe spate, daca mi-a fost recomandata de cineva, daca am auzit ca e buna. Acum alea nasoale: coperta, titlul (de obicei, cu cat mai tampit, cu atat mai bine), uneori chiar si pretul si numarul paginilor. De exemplu, in ultimele saptamani, deoarece aveam reducere de 50% la Nemira, mi-am luat cele mai ieftine si cu mai multe pagini carti din colectia Nautilus. Prost motiv, stiu, dar am facut-o. Si nu regret. Pe de alta parte, cu reducerea de 100% mi-am luat cele mai mari si mai scumpe carti pe care le-am gasit. Pentru ca imi place sa fiu troll.

10. Care credeţi că este o lectură “obligatorie”, o carte pe care cineva trebuie să o citească?

Din nou, le gasiti la Recomandari.

11. Care este locul preferat pentru lectură?

In pat. Imi e greu sa citesc in alt loc, nu stiu de ce. Dar patul e perfect si aici citesc intotdeauna cand sunt acasa (cu exceptia baii).

12. Când citiţi ascultaţi muzică sau lecturaţi în linişte?

Linisteeeeeeeeee. Nu am atentie distributiva. Ori una, ori alta.

13. Vi s-a întâmplat să citiţi cărţi în format electronic?

Da. Am dubios de multe carti electronice pe laptop (peste 100), dar rar citesc asa ceva. Imi obosesc ochii si parca nu are farmec.

14. Citiţi numai cărţi cumpărate sau şi pe cele care sunt împrumutate?

Ambele. In ultimul timp am citit doar cartile mele, dar am abonament la 3 biblioteci diferite si nu ma sfiesc sa le folosesc.

12 responses »

  1. Simt ca mi-am ratat copilaria… Numai eu n-am citit oare Harry Potter?😀😀

    Răspunde
    • Probabil ca da. Cum de nu ai citit-o?

      Răspunde
      • A fost o perioada in care m-a interesat fenomenul, dar nu aveam de unde imprumuta cartile.
        A urmat apoi perioada in care ma enerva exagerarea fenomenului si nu m-a mai interesat. in plus, mi-a placut mai mereu sa citesc carti mai vechi, rareori incercam lucruri noi.
        Si in cele din urma a venit perioada in care nu stiu cat m-ar mai incanta, la varsta mea.
        Totusi poate nu o fi tarziu…

      • Nu sunt cea mai potrivita persoana cu care sa vorbesti despre asta, sunt o fana mult prea infocata si o recomand oricum oricui.

  2. In primul rand imi pare rau de raceala pe care ai luat-o …si eu am citit Harry Potter de cateva ori de 3 ori mai precis , imi place leapsa ta ….

    Răspunde
  3. Oho, și tu ai citi de 7 ori Harry Potter? Și eu! Da eu oricum am un fix cu cifra 7, o consider nr meu norocos, plus că sunt născut in data de 7, iar 7 e unul dintre cele mai puternice nr magice, așa că mi s-a părut ok să citesc de 7 ori fiecare volum HP. Mai ales că sunt tot 7 volume.

    P.S: Și eu am făcut leapșa asta.

    Răspunde
  4. Iti fur leapsa. Asta e, ti-o fur. Si nici nu-mi pare rau :))

    Răspunde

Lasă un răspuns

