RSS Feed

Carti noi #8

Posted on

Suprise, surprise, iar mi-am luat carti. Ar trebui sa ma poresc naibii pana la Craciun, dar, cunoscandu-ma, nu prea cred. Urmatoarele carti, cu exceptia biografiei lui Ferdinand, sunt luat de la Nemira: primele cu reducere de 50% si ultimele doua cu reducere de 100%.

 

„Ferdinand I” de Eugen Wolfe, pe care am primit-o pentru recenzie de la Libris

„Mostenirea Herodot” de Larry Niven, Jerry Purnelle si Steven Barnes

This year’s best fantasy & horror”

„Vanatorul de jaguari” de Lucius Shepard

„Atlasul secret” de Michael A. Stackpole

„In numele printesei moarte” de Kenze Mourad

„Cartea ucenicului vrajitor” de Oberon Zell-Ravenheart

4 responses »

  1. Buna Cori,te citesc cu mare placere pentru stilul foarte …fresh si desigur pentru pofta molipsitoare de citit pe care o transmiti.
    Nu ai gresit luand „In numele printesei moarte”.E captivanta,plina de exotism si mai ales bazata pe o biografie reala.Astept recenzia ta.

    Răspunde
    • Buna Sabina! Ma bucur foarte mult ca iti place ceea ce scriu si sper sa nu te dezamagesc. Am rasfoit putin „In numele printesei moarte” si, din cate am vazut eu, e scrisa foarte bine. Sper sa o citesc cat mai repede, desi de cand a inceput facultatea parca nu am asa de mult chef de citit. Sper sa imi treaca

      Răspunde
  2. Felicitari pentru ca ti-ai luat Mostenirea Heorot, e o carte superba! Sper sa-ti placa la fel de mult ca mie!

    Răspunde

Lasă un răspuns

