RSS Feed

Nu plange sub clar de luna – Heather Davis

Posted on

Da, am citit si minunea asta. Dupa ce „Climate” m-a omorat de tot, aveam nevoie de ceva care sa nu imi solicite intelectul si titlul cartii asteia sugereaza ca exact asta face.

E cliseica, previzibila si cu unele din cele mai proaste dialoguri pe care le-am intalnit pana acum. Tipei i-a murit mama, iar tata s-a recasatorit cu o femeie superficiala ce nu o place si care o trimite intr-o tabara de reeducare. Acolo se indragosteste de tipul misterior ce ascunde ceva (e varcolac) si se imprieteneste cu o fata ce nu are prea multi prieteni si careia ii e greu sa se adapteze. Frumos sau ce?

Ziceam de dialoguri. Cele dintre ea si varcolac. Nu au pic de sens si sunt atat de nerealiste incat te apuca rasul. Exemplu: Austin (asta e tipul) ii marturiseste ca e varcolac. Reactia ei: „Poftim? l-am privit eu uimita. Vorbesti serios? Baiete, n-ai cum sa fii varcolac! Creaturile astea-s inventate cu siguranta, fraiere! Vreau sa spun… cu exceptia filmului in care un barbat-lup era indragostit de o vampirita.”. Ati citit vreodata ceva mai stupid? Eu una nu. Cumva, am senzatia ca oamenii reali ar reactiona oricum, numai asa nu. Mai e si tradusa ca naiba (sau poate ca asa e scrisa in engleza, nu stiu).

Actiunea progreseaza asa cum se asteapta oricine: e previzibila, fara chestii care sa te incite sau sa te prinda. Nu mi-a placut nici macar de Austin, ceea ce spune multe. Mie intotdeauna imi plac personajele masculine.

Cu toate astea, tocmai faptul ca e atat de usoara si penibila ma face sa nu regret ca am citit-o si sa vreau si volumul urmator. Nu pot citi doar carti grele si mari, care sa ma solicite in toate felurile posibile. Nimeni nu poate. Asa ca, din cand in cand, am nevoie si de asa ceva. Din pacate, totusi, nu pot sa v-o recomand.

4 responses »

  1. hahahah, funny ca de obicei. Nu am citit-o dar la cum ai scris iti piere cheful clar:))

    Răspunde
  2. whow, o am si eu in biblioteca, mda asta e datorita faptului ca am devenit depedenta de cartile distribuite cu bravo si bravo girl , au devenit intr-un fel placerile mele vinovate plus ca imi iau bravo inca de prin 2000 …si popcorn of ce vremuri-sarind peste asta nu pot sa nu observ dezamagirea ta si cu atat mai mult ca ai mai spus tu ca aceasta carte nu e tocmai ok, sau pe gustul tau …

    Răspunde

Lasă un răspuns

