RSS Feed

Carti noi #7

Posted on

Azi, in timp ce pierdeam timpul inaintea unui curs, am aruncat un ochi, din plictiseala, la un stand cu carti vechi. Am plecat acasa cu doua plase.

Cu 7 lei am luat „Povestirile Egiptului Antic”

Cu 10 lei (era 12, dar mi-a dat-o mai ieftin): „Civilizatia lumii antice” de Horia C. Matei

Si acum ciresele de pe tort. Cartile urmatoare au fost la 3 lei bucata: „Critice” de Titu Maiorescu

„Critice” de Eugen Lovinescu

„Iubire totala” de D. H. Lawrence

„Tunele” de Roderick Gordon & Brian Williams

Sunt buna. Stiu. Multumesc.

10 responses »

  1. Sa te bucurii in liniste de achizitiile noi, sa reusesti sa le citesti sa sa te prinda …

    Răspunde
  2. Haha! Esti buna buna! Tunele la 3 lei, really?
    Am si eu prima carte cu Egiptul de la ai mei🙂.. stiu ca acum vreo 3 ani can eram obsedata cu Tara faraonilor am citit-o, dar era prea plictisitoare pentru caputul meu de 10 ani :)). Cred ca am sa o recitesc.. Cu mai multa atentie de data asta😀.
    Oricum, frumoase cumparaturi. Chilipiruri de-a dreptu’.

    Răspunde
  3. cum sa iei ultimele 2 carti cu 3 lei?eu cand vad o carte noua la anticariat si intreb cat e imi zice 10 lei.:(

    Răspunde
  4. imi plac mult cele cu Egipt.Chiar ai facut o alegere si o achizitie buna.Ultimele 2 mi se par nemaipomenite.:X

    Răspunde
  5. Norocoaso! Mai ales pt „Tunele”! [:x] de cand vreau s-o citesc…

    Răspunde

Lasă un răspuns

