RSS Feed

Prima zi de facultate

Posted on

A fost azi, de la 9 dimineata. Cunoscandu-ma si stiind-o si pe Crista, ne-am intalnit pe la 8 si un sfert, ca sa fim sigure ca gasim sala. Nu era greu de localizat, asa ca am ocupat repede ceva locuri si am asteptat inceperea festivitatii.

Iisuse Hristoase, mult a mai durat. Ne-au binecuvantat popii, a vorbit rectorul, primarul, a fost o mica piesa a facultatii de muzica, apoi toti mosalaii din facultate au tinut cate un discurs, dintre care unul a fost despre copacul vietii ce isi are radacinile in solul intelepciunii si este batut de vantul deznadejdii. Superb sau ce? Pe la 11, cand au inceput unii sa cante jazz si nu mai terminau, am capitulat si am plecat de acolo. Daca mai stateam, cred ca ma injura Crista de nu ma spala tot oceanul planetar.

Am fost apoi la Mec, unde ne-am ghiftuit, apoi ne-am intors pentru deschiderea facultatii. Cu ocazia asta, am observat ca decana nu pare sa aiba mai mult de 35 de ani, iar celelalte profesoare nu par nici ele mai in varsta, maxim 45 de ani. Incurajator pentru mine, nu cred ca mi-ar displacea sa lucrez in cadrul universitatii. Orarul este cel de pe net si nu mai am nicio nemultumire in privinta lui. E destul de ciudat. De exemplu, joia asta o sa am 5 cursuri, de la 8 la 17:50, dar joia viitoare doar unul. De fapt, nu o sa am nici macar unul, pentru ca eu nu o sa fac cursul ala. Avand in vedere ca am luat CAE cu A, nu o sa fac cursurile practice. Yeeeey!

O sa ma inscriu la un curs de japoneza si la o chestie pentru pregatire didactica. Dupa ce termin minunea asta, o sa pot, daca vreau, sa fiu profesoara.

Mi-am notat orarul si alte chestioare pe un carnetel superb de la vara-mea, verde cu auriu, care o sa ma faca sa ma simt ca de la Viperini. Abia astept sa il scot si sa il vantur pe acolo.

Ca un om penibil ce sunt, incep sa ma stresez. Mi-e frica ca o sa fie prea greu si prea mult, mai ales ca e posibil sa ma si angajez. Dar daca altii pot, eu de ce naiba nu as face-o?

A mai inceput cineva azi?

10 responses »

  1. bafta in noul an la facultate =))…

    Răspunde
  2. Nu știu la ce universitate ești sau la ce specializare dar eu unul (am terminat Rom-Eng)nu m-am angajat în primii doi ani de studenție iar în al treilea, când am realizat ca alții își făceau apariția numai în sesiune și luau 7 și 8 iar eu învățam zile întregi pentru aceleași note, îmi venea să ma bat singur pt câte am pierdut. Și aici mă refer la experiența care se trece în CV și care mi-ar fi putut deschide mai multe drumuri și uși spre interviuri cu angajatori.

    Recomandarea mea:
    – i-ați job part-time dacă vrei timp liber, full-time dacă crezi că îl poți suprima;
    – profită de studenție, implică-te în chestii, proiecte, activități, evenimente și gratuități;
    – Învață când simți că trebuie, copiază când e musai, dacă mai pici, nu-i bai!
    – fa modulul psiho-pedagogic, te decizi în anul 3 dacă mai vrei sau nu sa fii profa;
    – fă tot ce face un student: distrează-te și simte-te bine, că studenția e extrem de scurtă și incomparabil mai frumoasă decât liceul.

    P.S: orarul structurat pe 2 săptămâni mi s-a părut cea mai tare chestie din studenție!

    Răspunde
    • Nu aplic decat la slujeb part time, nici prin cap nu imi trece sa lucrez acum cu norma intreaga. Daca se poate sa imi fac singura programul, eventual sa lucrez de acasa, o sa simt ca l-am apucat pe dumnezeu de picior. Eu sunt la engleza-romana. Si multumesc pentru sfaturi!

      Răspunde
  3. Ha! Deci nu va fii nevoie sa rupi pagini din carnetele, daca orarul e la fel🙂 :-bd. Eu sunt fascinata de carnetele si agende, asa ca.. tine-l bine pitit pe acela ca de la Viperini😀

    Răspunde
  4. Eu mai am un an pana acolo… dar sincer, abia astept, desi o sa-mi fie dor de liceu.

    Anyway, ai primit o leapsa de la mine: http://povesti-intunecate.blogspot.com/2012/10/leapsa-literara-part-ii.html 🙂

    Răspunde
  5. si eu am inceput facultatea si m-am stresat degeaba.am cunoscut 2 colege,o sa ne descurcam toate 3.bafta!nu e atat de rau pe cat pare;)

    Răspunde

Lasă un răspuns

