RSS Feed

Sfarsit de vacanta

Posted on

Maine se termina si vacanta mea. Pana acum abia asteptam, dar, ca de obicei, regret ca nu o sa ma mai trezesc cand vor muschii mei si ca nu o sa mai pot sa stau si toata ziua in pijamale daca asa vreau. Eh, o sa imi treaca.

A aparut si orarul pe net si sunt usor dezamagita. E mai incarcat decat cel de anul trecut pe semestrul II, dar nici rau nu pot sa spun ca e. Sper totusi sa fie cel definitiv, ca nu am chef sa imi rup einspe mii de foi din carnetele. Avand in vedere ca e cel afisat pe siteul facultatii, banuiesc totusi ca e.

 

Acum sa vedem ce am citit eu vacanta asta, adica din iulie:

  • „Verde de smarald” de Kerstin Gier
  • „Hex Hall” de Rachel Hawkins
  • „Fior” de Maggie Stiefvater
  • seria „The Darkest Powers” de Kelley Armstrong
  • „Femeia in negru” de Susan Hill
  • „Eragon” de Christopher Paolini
  • „Eragon 2: Cartea intaiului nascut” de Cristopher Paolini
  • „Brisingr” de Cristopher Paolini
  • „Jocuile foamei” de Suzanne Collins
  • „Revolta” de Suzanne Collins
  • „Sfidarea” de Suzanne Collins
  • „Apocalipsa” de Stephen King
  • „Gossip Girl: Un trio infernal” de Cecily von Ziegesar
  • „Magazinul magic de jucarii” de Angela Carter
  • „Mic dejun la Tiffany” de Truman Capote
  • „Festinul ciorilor” de George R. R. Martin
  • „Dansul dragonilor” de George R. R. Martin
  • „Iedera” de Grazia Deledda
  • „N.P” de Banana Yoshimoto
  • „Tanara mireasa” de Sophie Kinsella
  • „Anna cu ochii verzi” de Sveta Casati Modignani (recenzia celei de a doua parti va veni in curand)

13 responses »

  1. he he ..ai citit mult in vacanta asta felicitari, eu nu am reusit sa citesc decat 11 carti …

    Răspunde
  2. Bravo! eu am reusit sa citesc doar o singura carte toata vara !😦

    Răspunde
  3. Bravo, bravo!,eu am reusit sa citesc doar o carte toata vacanta [:))]

    Răspunde
  4. Era un moment magic cand se afisa orarul…la noi se intarzia o saptamana minim, pe site nu se ocupau sa-l puna si ne duceam cu randul pe la fac. Miss that..

    Răspunde
  5. ai citit foarte mult.felicitari!

    Răspunde

Lasă un răspuns

