RSS Feed

Tanara mireasa – Madeleine Wickham (Sophie Kinsella)

Posted on

Dupa ce m-am deprimat citind „Revolta”, am zis ca am nevoie de ceva usor si dragut ca sa imi treaca. Si ce poate fi mai potrivit decat o carte din colectia Chic? Nimic.

„Tanara mireasa” este despre o femeie, Milly, care cu cateva zile inainte de nunta isi da seama ca faptul ca e deja maritata cu altul ar putea fi o problema. Altfel spus, cartea este despre o cretina. Nu pot sa o spun mai frumos si, daca nu e deja evident, o sa explic de ce. Tipa asta s-a casatorit acum 10 ani cu un barbat gay care avea nevoie de casatoria asta pentru viza. Fiecare si-a vazut apoi de viata lui, nu s-au mai intalnit niciodata. Au inceput formalitatile de divort, dar, dupa ce i-a trimis lui Allan (asa il cheama pe primul sot) actele, nu s-a mai auzit nimic de el si divortul a ramas asa. Adica nu s-a infaptuit. Tipa e acum logodita, are nunta in cateva zile, dar nu i-a trecut nicio clipa prin cap sa ii spuna fraierului sau ca, fiind deja maritata, o sa fie probleme. Nu. Crede ca e doar „o problema tehnica” si ca, deoarece nunta aia nu a avut nicio semnificatie sentimentala, nu inseamna nimic si poate fi ignorata. Nimeni nu trebuie sa stie. Eu inteleg sa fi prost, dar nici chiar asa. Asta a intrecut limitele prostiei si da deja in cretinism.

De parca asta nu ar fi fost de ajuns ca sa ma enerveze, Kinsella s-a gandit sa abordeze si o tema delicata, ai anume a homosexualilor. Nu vreau sa detaliez si sa imi expun aici parerile, dar trebuie sa mentionez ca o tipa ii spune unuia gay ca ar trebui sa isi expuna „pacatul” la biserica, in fata tuturor, si apoi sa mearga la un doctor care sa il vindece. Am crezut ca o sa rup cartea cu dintii.

Din fericire pentru creierul meu, chestiile astea au fost doar in prima parte a cartii. Apoi a devenit draguta si trista si am stat pana la 5 dimineata ca sa o termin. Si am si plans la ea. Din nou, nothing new here.

5 responses »

  1. Pe facebook este un grup special creat pt colecţia asta. Acolo mai sunt careva impresii despre cărţi. Vă propun să vă înscrieţi în grup, https://www.facebook.com/groups/138770029481592/?fref=ts

    Răspunde
  2. personal, ador cartile din colectia chic ma atrag si le ador, desi majorittea, defapt toate le-am citit de la biblioteca, vine pastele am sa imi iau eu ceva volume, pana atunci, chiar daca treci prn dezamagiri din cartile precum revolta, stingele cu chic sau orice e haios ….

    Răspunde
    • Stiu, si mie imi plac. Am observat ca in ultimul timp multe dintre le sunt ieftine, la 10 lei una. Pe unele siteuri am gasit chiar si mai ieftine. Arata si tare bine in biblioteca

      Răspunde
  3. :))) I like you. Macar ti-ai revenit dupa Revolta? ;;) Ei, asta e important. Cartea pare amuzanta :)) Ma amuza cretinismele🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

