RSS Feed

Revolta – Suzanne Collins

Posted on

Aseara m-a apucat un chef fantastic de citit, asa ca exact asta am facut pana la 4 jumate dimineata. Nu am terminat atunci cartea, desi nu mai aveam mult din ea, dar se pare ca mai exista totusi ceva ratiune in mine, care sa ma convinga ca ar cam fi totusi cazul sa ma culc. Asa ca am terminat azi cartea. Adica acum vreo 5 minute.

Nici nu stiu de unde sa incep. Spunand ca volumul asta mi-a placut mai mult decat celelalte? Ca abia acum inteleg de ce toata lumea e innebunita dupa carti? Ca innebunesc cand citesc pe spate ca Suzanne Collins si J. K. Rowling sunt puse la acelasi nivel cu Stephenie Meyer? Da, toate astea merita spuse.

Am plans. Surprinzator, nu? M-a emotionat discutiile lui Katniss cu Peeta si, mai mult decat orice, mortile. Suzanne are acceasi manie de a ucide personaje minunat ca George Martin si Rowling. Nu o sa dau spoilere, dar vreau totusi ca cei care au citit seria sa ma inteleaga. Din cele 3 personaje simpatice care mor, una anume m-a facut sa vreau sa imi bag unghia-n gat: cea a persoanei de varsta mijlocie (comparativ cu ceilalti doi). Nu. Nu. Nu. De ce? De ce mama dracului a simtit nevoia sa faca asta??? Era personajul meu preferat si s-a ales praful si pulberea de el. Imi bag piciorul. Numai in „Harry Potter” m-am mai simtit asa.

Trecand peste, cel mai surprinzator lucru e ca am ajuns in sfarsit sa o inteleg pe Katniss. Nu m-am enervat pe ea nici macar o data, si asta spune multe, avand in vedere ca la primul volum asta e o regula. Am reusit cumva sa ma pun in locul ei si sa realizez ca in mod sigur eu as fi reactionat mult mai urat. Incoparabil. Ba mai rau, m-a iritat Gale.

Ultimul volum din seria a reusit sa imi dea peste cap parerea despre ea. Concluzia? Me gusta mucho. Si, avand in vedere ca eu am cartile in editia oribila din imagine, am de gand sa fac cumva sa mi le cumpar in cea frumoasa. Si in chea la fel de frumoasa in engleza. Because I can!

8 responses »

  1. Mi-a placut foarte mult acest volum si nu inteleg de ce toti din lista mea de prieteni de pe Goodreads au spus ca a fost cea mai proasta carte din seria. Mie mi-a placut cel mai mult!

    Răspunde
  2. Myu…cred ca legatura cartii acesteia cu cea a lui Jk. este mania autoarelor de a ucide personajele preferate ale tuturor, desigur in viziunea lor asta o face seria mai spumoasa , dar nuh , din contra te face sa suferi la fiecare 5-6 minute …nu am citit aceasta serie dar este pe lista mea ,,,voi vedea cand o voi putea achizitiona , oricum pare geniala …si imi place parerea ta despre ea ,,,

    Răspunde
  3. Mda. Eu m-am jelit juma’ de ora intreaga dupa moartea acelui cuiva scump si inocent 😦 De ce Suzanne? De ceeeeee? Si Gale, da, l-am placut din prima clipa, dar zau ca in Revolta, el cu discutiile lui si cu capcanele lui si cu adakjndsjfhbdfgbkjfdgdfjkn Rada Rada Rada!!! Cat despre carti, ale mele sunt diferite. Adica prima este o editie urata, in engleza, a doua este editie cartonata, foarte draguta, iar Revolta exact cea de mai sus. Ca imi vine sa urlu de ciuda cand le vad, alta mancare de peste.
    Un lucru n-am inteles la Katniss. Fara spoilere, deci..hmm.. sa-i spun, decizia ei de la final (Nu Snow), aceea legata de Jocuri. Ma rog, n-am inteles-o in mai multe privinte. Si frate, chiar ai dreptate cu Meyer😐 De unde? Pana unde? Katniss este cu mult deasupra Bellei (o ratata smiorcaita). Si in plus, desi Katniss este putin indecisa in privinta celor doi baieti, nu le da sperante amandurora, cum facea handicapata aia. Gata, am terminat🙂

    Răspunde
    • SI eu am o senzatie neplacuta dupa ce am terminat seria si parca nici nu imi vine sa ma apuc de altceva. Ca sa imi revin, totusi, o sa bag o carte Chic, ca asta sigur ma ajuta. Cat despre decizia ei legata de Jocuri, cred ca a fost o strategie ca sa isi dea seama daca presedinta a facut sau nu ce banuia ea. Si asa s-a convins ca da.

      Răspunde
  4. Trebuie sa spun ca am urat-urat-urat anumite scene din Mockingjay si nu inteleg de ce naiba a omorat anumite personaje! Mai ales de ce a omorat un anumit personaj? Defapt doua, pe unul nici macar nu l-a omorat on screen ca sa spun asa, ci doar pe modelul Deathly Hallows, ah stii e mort! De ce, de ce, de ce? Ce naiba, meritau mult mai mult decat atat!

    Ca sa nu vorbesc ce nervi mi-a facut Rowling ( desi o ador ca autoare ) in Harry Potter 7 cand a inceput sa omoare stanga si dreapta aiurea in tranvai, dar mai ales cand a omorat pe cineva anume! Grrrr….!

    Răspunde
    • Rowling a inceput sa imi scoata peri albi cu omorurile inca din volumul 5 si de atunci a devenit din ce in ce mai buna. Cireasa de pe tort ar fi fost sa ii omoare pe doamna Wesley sau pe McGonagall. Atunci as fi facut voodoo

      Răspunde

Lasă un răspuns

