RSS Feed

Toti barbatii insala

Posted on

Putine lucruri ma scot din minti si ma deprima asa cum o face propozitia asta. Imi vine sa imi dau pumni in cap si sa ma duc pe alta planeta. Pentru ca gandul ca asa e ma face sa vreau sa imi pun plapuma in cap si sa nu mai ies de sub ea.

Asa cum stiu cei care mi-au citit mai multe articole, inselatul e marea mea problema, pe care o recunosc si care ma frustreaza teribil. De ce? Pentru ca stiu ca e stupid, stiu ca situatia asta este mai mult decat des intalnita si stiu si ca nici nu am cum sa o impiedic. De ce nu putea sa ma enerveze asa altceva, ceva ce abia daca intalnesti? Eu una dau de inselat cu o frecventa ce ma face sa banuiesc ca cineva acolo sus isi bate joc de mine. Nu o sa uit in veci cand mi-am luat de la biblioteca prima mea carte Chic, numita de cretinii de traducatori romani „Trei intr-un pat”. Evident, am crezut ca e cu un threesome, asa ca am luat-o. Nu. De fapt, titlul in engleza era ” A crowded marriage” si avea vreo 5 cazuri diferite de cheating. Minunat sau ce?

Dar sa ne intoarcem la oile noastre, ca iar o iau pe aratura. Mi s-a spus nu o data ca toti barbatii insala si cred ca va puteti da seama ce problema inseamna asta pentru mine, mai ales avand in vedere ca ma cunosc mult prea bine si stiu cum as reactiona. Chiar asa sa fie? Daca da, nasol. Euna una tin foarte mult la respect si sinceritate si nu accept sa fiu luata de proasta. La respect si sinceritate ma astept si de la altii si, desi pare greu, aflati ca de cele mai multe ori nu e. E chiar asa de greu sa ti-o tii in pantaloni? Nu te poti abtine? Daca e asa, atunci cred ca o vizita la psihiatru ar fi o idee buna, pentru ca in mod sigur ceva scartaie. Nu cred ca oamenii nu se pot abtine. Cred doar ca sunt prea prosti si prea slabi si mi-e scarba de astfel de oameni.

Nu cred ca cititoarele mele au cum sa ma lamureasca, asa ca ii rog pe cititori sa imi spuna ei ce si cum. Sorin-Lucian, tu comentezi articolele mele, asa ca te rog sa o faci si aici si sa imi spui parerea ta.

10 responses »

  1. Nu stiu sigur daca toti barbatii inseala , dar scopul cu care o fac difera de la caz la caz, in primul rand sunt nesatisfacuti din anumite puncte de vedere sau pur si simplu sunt mult prea aventurieri si vor alte lucruri de la viata , gen distractie, femei, masini si bautura ,,,nu sunt o experta in arelatilor dar eu cu mintea mea asa ingusta ma gandeam ca si fetele inseala , dar mai ales provoaca ca dah..barbatii or fi vanatori, dar nici noi nu stam cuminti …

    Răspunde
  2. Well, văd că îmi ceri părerea în mod express așa că nu prea am cum să scap. În primul rând, țin să menționez că experiența mea într-ale relațiilor e redusă, dar asta nu înseamnă că nu sunt un bun observator, că nu m-am documentat/ informat și că nu am și eu o părere.
    Să o iau de la început, chiar de la titlu:
    „Toți bărbații înșeală” – te referi dpdv fizic sau psihic?
    Cu gândul toată lumea greșește, toți își imaginează una-alta în diferite situații ori contexte.
    Dpdv fizic, adică a actului sexual în sine, aici fiecare știe cel mai bine pentru el însuși, dar eu zic că doar 70-75% din bărbați înșeală. În acest caz adverbul toți nu îți are rostul în propoziția de mai sus.

    În ceea ce privește respectul și sinceritatea, într-adevăr pe ele ar trebui clădită o relație. Dacă știi că nu poți trăi doar cu o singură persoană viața întreagă, atunci spune-i, avertizează-o din timp. Dacă știi că ai călcat strâmb mărturisește indiferent de riscuri și pierderi, adevărul va fi apreciat.

    Răspunde
  3. Trebuie sa ma duc pana la tati, asa ca nu am timp sa iti las un comentariu foooarte lung, dar trebuie sa mentionez ceva. Respect si sinceritate =/= fidelitate. Conceptele respective pot depinde foarte mult unul de celalalt dar nu merg neaparat mana in mana.

    Pot sa sa spun ca idea de open relationships e cea mai buna. Si da, sinceritatea si respectul sunt vitale intr-o relatie, dar la naiba. Gandul sa fii in pat cu aceleasi organe genitale forever and ever pare putin deprimant. De ce nu putem sa fim ca in Roma Antica, cu threesomes, swingers parties si orgii? T_T

    Răspunde

Lasă un răspuns

