RSS Feed

Carti noi #6

Posted on

Saptamana trecuta a fost una foarte, foarte norocoasa pentru mine in materie de carti. Am prins niste oferte minunate si uite asa am putut sa imi cumpar niste carti la preturi de nimic.

Cu reducerea de 100% de la Nemira mi-am luat „Iuresul sabiilor”

De pe Libris, cu ocazia transportului gratuit, mi-am luat partea a doua din „Negurie” si „Sanctuarul”, prinma cu 3 lei si ceva, iar a doua cu 7.5 lei. Prima parte din „Negurile” mi-am cumparat-o de la libraria „Cartea de nisip” cu 5 lei.

De la Diverta mi-am luat cu 10 lei „Nici moarta, nici maritata”

9 responses »

  1. Interesant articol. Unde as putea afla mai multe despre Carti noi #6 | Cori’s Bookfrenzy ?
    Multumesc!

    Răspunde
  2. Sincera sa fiu si eu ma intreb ce legatura au copertile anumitor carti cu romanele in sine :))

    Răspunde
  3. ma voi intreba mereu cine mama dracului sunt personajele de pe copertile romanesti de la Georgilica. LA NAIBA!!! CINE E TIPA CU COROANA? DAR AIA CARE SE DUELEAZA?

    Macar e editia paperback de la Iuresul Sabiilor era inmormantarea lui Hoster Tully, care avea loc in carte, dar ce naiba e cu duelul ala? Voi muri cu dilema asta.

    Răspunde

Lasă un răspuns

