RSS Feed

Thank you God!

Posted on

Da. S-a intamplat. Asta este ziua zero, ziua in care mi-am implinit ambitia. Multumesc…. mie, cui altcuiva? Sunt buna, asta e, trebuie sa ma obisnuiesc cu asta.

In caz ca va intrebati despre ce naiba vorbesc, va anunt cu mandrie si bucurie ca….. AM TOATE VOLUMELE DIN „CANTEC DE GHEATA SI FOC”! DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! In sfarsit! Uitati-va si voi ce bine arata:

Acum nu imi ramane decat sa il astept pe urmatorul si am senzatia ca o sa am de asteptat. Tocmai m-am uitat cand a aparut fiecare volum:

# Titlu Pagini Capitole Prima ediție americană
1. Urzeala tronurilor 1216 (996 hardcover) 73 August 1996
2. Încleștarea regilor 1440 (1040 hardcover) 70 Noiembrie 1998
3. Iureșul săbiilor 1784 (1312 hardcover) 82 August 2000
4. Festinul ciorilor 1352 (840 hardcover) 46 Octombrie 2005
5. Dansul dragonilor (1352 hardcover) 73 iulie 2011

Din cate puteti vedea, i-au trebuit 5 ani sa scrie volumul 4 si 6 volumul 5. Pana o sa scrie volumul 6 o sa uit tot ce s-a intamplat pana acum si o sa trebuiasca sa recitesc tot. Asta o sa fie nasol, ca sunt al naibii de mari si nu se citesc chiar usor.

Acum nu pot sa nu spun cuvintele tabu: daca moare mosalaul inainte sa termine seria? Ce naiba o sa facem atunci? Eu una ma gandesc la o sedinta de spiritism in care sa il invocam pe barbos si sa il tragem de limba. Si sa il injuram. Putin asa, ca nu o sa ii strice.

Oricum, pana atunci o sa imi ocup timpul cumparand celelalte carti ale lui.

18 responses »

  1. Cel mai bine era dacă rămâneai doar la primele 2 cărți ( sau chiar doar la prima – deja a doua începe să o dea în bară ). Deja la a treia încep să se aglomereze fazele de stângăcie, lipsă de logică și … plictiseală ( poate părea ciudat, dar și omorâtul de personaje plictisește la un moment dat când e în exces/soluția aplicată mereu😉 ). A patra carte am abandonat-o după vreo 200 de pagini – noroc că nu am dat și banii pe ea !🙂 – și de a cincea nu am nici un chef să mă apuc …

    Culmea – serialul de pe HBO e mai bine făcut !

    Răspunde
  2. Yey! Mi-a luat ceva timp sa o termin deoarece era perioada tezelor, dar WOW! George e un geniu si a stiut sa ma lase fara cuvinte. Este seria mea preferata din toate timpurile.

    Răspunde
  3. Trebuia totusi sa spui ca poate moare barbosul? Nu. Nu o sa moara. NU ARE VOIE. Daca moare el, finalul o sa il stie numai tipi de la HBO si nu vreau sa aflu finalul de la A Song of Ice and Fire de la HBO.😦 Nu vreau random boobs in cadru cand se intampla chestii badass.

    Răspunde
  4. lumina divinaaaa :))

    Răspunde

Lasă un răspuns

